Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
1336725522Tube_OliveFruitOilNourishingConditioner-m.jpg


världens bästa balsam

kanebo-sensai-sponge-en.jpg

och en ansiktstvättsduk som ska bli spännande att prova! En vän svär vid denna för att får bort smink och smuts, så vi får se :)
 
Jag har letat hur länge som helst efter nya byxor och tänkte nu kapitulera och köpa en jeansmodell jag redan har, även om det är tråkigt. Men så fick jag hjälp och hittade en ännu bättre modell. :love: Hoppas jag är lika nöjd efter lite användande! Och nej... jag ser inte ut som modellen men de sitter som en smäck även på lite former och hela höftpaketet får plats. :up:
1003385-1247_Crocker_CR-POW-Blue-Jeans_11.jpg
 
JOch nej... jag ser inte ut som modellen men de sitter som en smäck även på lite former och hela höftpaketet får plats. :up:
1003385-1247_Crocker_CR-POW-Blue-Jeans_11.jpg

Pssst! Modellen ser inte heller ut som modellen. Kolla konturerna på hennes ben(vänster knä, låret under handen osv)! Jävligt klantigt retuscherad bild och jävligt fult sätt från industrins sida att få människor att känna sig missnöjda med sina kroppar.
 
Finns det att köpa parfymflaskor som är typ 15-20ml? Jag tycker det är precis lagom storlek och då kanske man har råd med flera parfymer :up:
 
Pssst! Modellen ser inte heller ut som modellen. Kolla konturerna på hennes ben(vänster knä, låret under handen osv)! Jävligt klantigt retuscherad bild och jävligt fult sätt från industrins sida att få människor att känna sig missnöjda med sina kroppar.

Yes jag vet, det är väldigt uppenbart att den är redigerad, vilket suger att det alltid är så. Tycker de flesta verkar använda sådana standardbilder som de bara Photoshopar över kläderna på. Ett väldigt bra sätt att istället tycka om sin kropp var att gå in i en affär där man får hjälp att välja jeans! :up: första gången på hela hösten som jag inte hatade kroppen efter ett besök i provhytten, och faktiskt hittade något att köpa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
2 392
Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
578
· Visningar
29 848
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
67 68 69
Svar
1 365
· Visningar
53 445
Senast: Scandi
·
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
181 284
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp