Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
20141126_165946.jpg

En ny stallcykel. Mycket viktigt.
Min första cykel med stöd på - känns mycket vuxet och förnuftigt. :up:
 
@Murphy Jag läste "stöd" och funderade på vad som var så vuxet med att ha stödhjul. Förnuftigheten går ju ändå att argumentera för. Granskade bilden av nyfikenhet men blev besviken då jag inte kunde hitta dessa stödhjul. Tillslut insåg att det troligen inte var den typen stöd du syftade på.

Trött? Ja, lite :o
 
Alltså..
Crocker Pow Second skin. :)

Nu fick jag tre par som jag klickat hem förra veckan. Och jag kan väl säga - wtf!

Tog hem ett par i ljusare tvätt, tog 31/32 eftersom jag misstänkte att de var "second skin". Med andningsövningar och akrobatik kom jag i dem, och genom att hålla andan kunde jag knäppa dem. Deprimerande. Men väldigt lagom i längden!

Gick vidare till samma modell, men den vaxade biker-modellen. Storlek 30/32. För stora i midjan och för korta i benen. :banghead:

Tog upp de mörka i 30/32, tittade på dem. Skrattade och kände mig som Barbamamma. La tillbaka dem utan att ens prova. :cautious:

Nu ska jag kräla tillbaka till min håla och muttra fula ord.:arghh:

Edit: och jag tar med mig mina vänner småkakorna!
 
Alltså..


Nu fick jag tre par som jag klickat hem förra veckan. Och jag kan väl säga - wtf!

Tog hem ett par i ljusare tvätt, tog 31/32 eftersom jag misstänkte att de var "second skin". Med andningsövningar och akrobatik kom jag i dem, och genom att hålla andan kunde jag knäppa dem. Deprimerande. Men väldigt lagom i längden!

Gick vidare till samma modell, men den vaxade biker-modellen. Storlek 30/32. För stora i midjan och för korta i benen. :banghead:

Tog upp de mörka i 30/32, tittade på dem. Skrattade och kände mig som Barbamamma. La tillbaka dem utan att ens prova. :cautious:

Nu ska jag kräla tillbaka till min håla och muttra fula ord.:arghh:

Edit: och jag tar med mig mina vänner småkakorna!

Nej vad surt! Jag fick ta en större storlek än tidigare (samma märke, annan modell) men vet inte om det var modellens fel eller de facto större kroppshydda. :p Mina var för långa då de bara hade 32 i längd, är dock van vid att alla byxor är det... Fördelen med att handla i en affär där de kan lägga upp dem åt mig. :) De är iaf väldigt sköna när man väl hittat rätt storlek!
 
Vi körde också Harry Potter sist och skall dit igen. Nu har dom ju byggt ut och det har blivit ännu större :love: så nörd som man är så får man glatt åka igen! När åker ni?

Åh dit skulle jag vilja åka igen :love: det var så mycket att se och åka i parken så vi hann aldrig till Harry Potter världen när vi var där för några år sen :/ hade behövt iallafall 2 dagar för att gå igenom parken. Annars säger jag :love: till "The Mummy Ride" roligt och superläskig vem håller med? :D Min kompis dock tyckte det var läskigare med själva mumierna än det faktum att det var kolsvart och gick baklänges ibland :D
 
Åh dit skulle jag vilja åka igen :love: det var så mycket att se och åka i parken så vi hann aldrig till Harry Potter världen när vi var där för några år sen :/ hade behövt iallafall 2 dagar för att gå igenom parken. Annars säger jag :love: till "The Mummy Ride" roligt och superläskig vem håller med? :D Min kompis dock tyckte det var läskigare med själva mumierna än det faktum att det var kolsvart och gick baklänges ibland :D

Haha vi hade tre dagar i parkerna, så välbehövligt för att hinna göra allt man ville och ta det lugnt, sen göra saker igen ;) vi var så frälsta så vi hann knappt hem innan vi bestämde oss för att åka igen. Så i april bär det av :bump: så förväntansfull. Och ja, the mummy :love:
 
Haha vi hade tre dagar i parkerna, så välbehövligt för att hinna göra allt man ville och ta det lugnt, sen göra saker igen ;) vi var så frälsta så vi hann knappt hem innan vi bestämde oss för att åka igen. Så i april bär det av :bump: så förväntansfull. Och ja, the mummy :love:

En resa med en hel vecka i parkerna hade inte suttit fel :D Då får ni ha det så kul!! längtar tillbaka jag med :love:
 
Åh dit skulle jag vilja åka igen :love: det var så mycket att se och åka i parken så vi hann aldrig till Harry Potter världen när vi var där för några år sen :/ hade behövt iallafall 2 dagar för att gå igenom parken. Annars säger jag :love: till "The Mummy Ride" roligt och superläskig vem håller med? :D Min kompis dock tyckte det var läskigare med själva mumierna än det faktum att det var kolsvart och gick baklänges ibland :D
Var där för ett år sen! Transformers, the mummy och harry potter var roligast! I harry potter så får man inte vara rädd för spindlar som jag är! En liten Heads up! ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
28 967
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
62 63 64
Svar
1 268
· Visningar
48 539
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
179 593
Senast: Ninnurur
·
Trädgård & Växter Vi har trädgård och rumsväxter och paletter på forumet, men visst måste det finnas pelargonsamlare här också?! Jag skulle absolut inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 403
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp