Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska%CC%88rmavbild%2B2015-01-29%2Bkl.%2B21.35.39.png

Har bestämt mig för att töja mina öron. Köpte ett sett att dela med en kursare så tyvärr kan jag bara töja ett i taget. Ber om ursäkt för sjukt ludna öron, haha! :o:D
Sen gjorde jag även min första beställning från MatSmart med samme kursare. Tyvärr hade Shenker/DHL misshandlat lådan så allt var totaldränkt i soya då en soya-flaska krossats, plastburkar hade spruckit mitt i tu och te-lådorna var knöliga :meh: Men det var kul att prova på, får se om jag beställer igen därifrån. Broccoli-soppan var i alla fall ätbar :p
 
Men tack @bejkonfis !!!

Har råkat shoppa denna väska från Tiger of Sweden.... Helt icke nödvändigt iofs :p

10904753_10153178219762448_1709438596_n.jpg


Plus denna luddiga huvudbonad och pastelliga oversizade kavaj från HM...

MG_2257-HD.jpg
 
Nu när det inte längre är lika mörkt när jag stiger upp på morgonen behöver man en tröja i lite gladare färger än mina vanliga svarta, gråa och mörkblåa kläder

image3xxl.jpg
 
Antal 70-tals psykedeliska klänningar inköpta idag: 5
Kommer se ut som en kvinnlig version av Dileva framöver! ;)
 
Det är vad jag har shoppat, en resa till Nya Zeeland! :D Min är dock inte förrän i juni så bikini lär inte vara nödvändigt. :p
Åh vad roligt! Vart ska du/vad ska du göra? :) Har lite packningspanik då temperaturen på platserna jag ska vara kan variera mellan +35 och +10, haha!
 
Åh vad roligt! Vart ska du/vad ska du göra? :) Har lite packningspanik då temperaturen på platserna jag ska vara kan variera mellan +35 och +10, haha!

Vart skall du? Visserligen kan vädret variera väldigt men i februari skulle jag inte oroa mig för mycket för kalla temperaturer, men någon varmare tröja kan säkert vara trevligt. Auckland vintertid betydde att jag klädde mig i mössa och långärmad tröja typ, that's it. :p
Jag skall främst till Auckland och hälsa på min gamla värdfamilj som jag var au pair hos, sedan pratade vi om att göra några helgturer kanske, så får se vart jag hamnar. Främst är jag ute efter att få träffa dem igen dock!

Hoppas ni får en fantastiskt fin resa nu, jag vill se mängder av bilder sen! :love:
 
Vart skall du? Visserligen kan vädret variera väldigt men i februari skulle jag inte oroa mig för mycket för kalla temperaturer, men någon varmare tröja kan säkert vara trevligt. Auckland vintertid betydde att jag klädde mig i mössa och långärmad tröja typ, that's it. :p
Jag skall främst till Auckland och hälsa på min gamla värdfamilj som jag var au pair hos, sedan pratade vi om att göra några helgturer kanske, så får se vart jag hamnar. Främst är jag ute efter att få träffa dem igen dock!

Hoppas ni får en fantastiskt fin resa nu, jag vill se mängder av bilder sen! :love:
Auckland, Bay of islands, Christchurch, Kaikoura, Abel Tasman, troligtvis Franz Josef (kallt!!), Wanaka, Queenstown, Milford Sound och eventuellt några till oplanerade stopp :) Men jag räknar med varmt väder så får jag väl klä mig i tredubbla lager om vi hamnar i nåt köldhål :D

Vad roligt, verkar vara ett fantastiskt land! Lovar att dela med mig av bilder!

/Slut på trådkap :D
 
Auckland, Bay of islands, Christchurch, Kaikoura, Abel Tasman, troligtvis Franz Josef (kallt!!), Wanaka, Queenstown, Milford Sound och eventuellt några till oplanerade stopp :) Men jag räknar med varmt väder så får jag väl klä mig i tredubbla lager om vi hamnar i nåt köldhål :D

Vad roligt, verkar vara ett fantastiskt land! Lovar att dela med mig av bilder!

/Slut på trådkap :D

Ah, Nya Zeeland :love:
Sååå avundsjuk på att du ska få åka till Queenstown! :D
 
Beställt bl.a en creamfärgad, stickad tröja från Ralph Lauren och en mörkbrun blus från Michael Kors. Härligt med rea, när man kan få två såna plagg i princip för priset av ett. :D

Och härligt att äntligen hitta något, eftersom jag länge letat ihjäl mig efter en specifik stickad tröja från RL, men det var väl bara att ge upp nu, ett par månader senare, när den varken finns på nätet, någon av butikerna i Stockholm, eller någon av butikerna i Singapore (japp, alla bör ha gåtts igenom). :cautious:

Sen kan jag nog, eventuellt, ha råkat slänga med nån tröja till, ett par skor och sådär, i varukorgen... :angel:
 
Köpte ett par snorbilliga terränglöparskor igår, som enligt britterna är skit :nailbiting:. Men jag tänkte som så att även de terrängskor jag köpt som kostar 1000 kr + har gått sönder efter bara några månader, oftast kring framfoten. Om dessa skor håller typ 6 månader så var det en prisvärd affär. Och i skogen struntar jag i dämpningsförmåga osv, där är det greppet som spelar störst roll.

21604259_xl.jpg

Blev ett par supersköna tights också.

45842920_xl.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 556
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 057
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 143
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 409
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp