Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fyndat välbehövliga underkläder till det facila priset 437 kronor:banana:

fullsizerender.jpg

Varifrån kommer bh:n längst till vänster? Den verkar ju vara utan byglar men ändå inte sportbh-ig.
 
Jag har äntligen efter två månaders letande hittat dom perfekta vinterbyxorna för kalla långpromenader med hundarna!
Den märkliga spotlightbelysningen vägrar visa det men jag lovar, bilden förestället ett par varma, supermjuka byxor :grin:

23jkbcx.jpg


Visserligen ingen shopping men jag vann tandborstarnas Rolls Royce i en tävling på jobbet. Det här kan bli...spännande :confused::D

24dnhuc.jpg
 
Behövde budgetsmink, köper alltid Jane Iredale(som är så jäkla bra) men nu provade jag Tikei och än så länge verkar det rätt bra faktiskt :)
 
Här kommer ett exempel på riktigt sexiga underkläder!

Köpte två par av de här i helgen och nu har jag fått hem en laddning till; innan bläckfisken är ute kommer jag tokvägra vanliga trosor. Maken tycker de verkar väldigt sköna och hotar med att sno ett par, tror dock inte han är lite för smal för att riktigt njuta av dess fördelar. :D

48265156_0_Img2.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 999
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 872
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp