Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älskar min nya fejkpäls (på tal om ämnet)! :D

balls1.jpg
 
Jag har reashoppat en blommig mech-top från Zara. Kombinerade med en varm yllepolotröja under. Knytscarfen är också ny och kommer från Gudrun Sjöden. Sockar from Happy Socks och mina nya pjucks från Prada (sjukt opraktisk fotbeklädnad för väderleken dock :p )

flower3.jpg

flower5.jpg
 
Var på Ullared i torsdags (helt dött såhär innan löning, skönt!) och fick med mig regntäcke, ulltäcke, gelpad, mörklila senskydd (som ska matcha schabraket jag tidigare köpt självklart...), fluffig grimma med glitter, biotin etc. Märks det att jag skämmer bort hästen som stått gipsad pga hovböld i snart tre veckor?:angel:
 
Spontanköpte denna magväska. Eller ok ljög. Har suktat länge efter denna men nu slog jag bara till. Hoppas att den ska passa ihop med skorna i tidigare inlägg, de känns som att de ligger i samma färg, meeeeen det är bara en förhoppning!

gucci-blue-Marmont-Velvet-Belt-Bag.jpeg

outfit_1172145_1_large.jpg
 
Dessa feta örhängen (från Armani):

40fc7742c511b4323d4eff0654a573a4.jpg


(hittade ingen bild i rätt färg (svart) men såhär ser de ut på):

ARM008011_001.jpg


Och yes ska fixa bilder på garderoben, men just nu är det för mkt kaoooozz pga fashionweek men inom kort ska kaoset dokumenteras! :p
 
Häromdagen skänkte jag bort fyra SÄCKAR med kläder! Lovade mig själv därefter att jag:
1. Skulle röja upp och göra mig av med mer
2. Aldrig mer skulle shoppa ngt

Första punkten är så att säga fortfarande på "kommer att ske inom kort"-stadiet. Punkt två gick rätt dåligt.

Såg att mina älsklingsskor fanns på rea så var tvungen att köpa ett par till. Har samma skor, men i lackat läder. Så nu blev det ett par enkla i vanligt läder att byta med. Nu håller kanske min lackskor nån säsong till i den sunkiga svenska slask-vintern:

P00284230_d3.jpg


Har sen fashionweek en stor hangup på rutigt, så blev kjol och top från Zara:

tartan3.jpg


Och en till rutig kjol:

rutig5_2.jpg


Roliga brillor:

lespecsbrills_edited-1.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 000
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 878
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp