Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har reashoppat en blommig mech-top från Zara. Kombinerade med en varm yllepolotröja under. Knytscarfen är också ny och kommer från Gudrun Sjöden. Sockar from Happy Socks och mina nya pjucks från Prada (sjukt opraktisk fotbeklädnad för väderleken dock :p )

flower3.jpg

flower5.jpg

Du har en otrolig stil! Skulle le som en fåne om jag såg dig på gatan.
 
Jag vet inte om jag fått ett måndagsex eller inte. Men den dör av kylan när jag är ute och tränar skidor. Annars är den mkt bättre än min gamla samsung s6 på alla sätt :).
Okej, det var ju trist..jag har trean nu och har haft ettan och ingen av dom har dött i kyla iaf. Hoppas den inte gör det :eek:
 
Du har en otrolig stil! Skulle le som en fåne om jag såg dig på gatan.

Men tack! :heart Det händer att folk skrattar! Jag tycker det är kul oavsett anledning, alltid trevligt att roa ngn ;) Jag tror vi behöver mer färg inte minst såhär års!
När jag var liten sa jag alltid att jag ville klä ut mig, inte klä upp mig. Tycker fortfarande det är ett rimligt måtto i livet ;)
 
Men tack! :heart Det händer att folk skrattar! Jag tycker det är kul oavsett anledning, alltid trevligt att roa ngn ;) Jag tror vi behöver mer färg inte minst såhär års!
När jag var liten sa jag alltid att jag ville klä ut mig, inte klä upp mig. Tycker fortfarande det är ett rimligt måtto i livet ;)

Ja, jag skulle bli glad! Ibland önskar jag att alla klädde sig lite mer vilt/varierande/färgglatt sådär. Vore så intressant!
 
Ja!!! Är så jävla pepp!! Har inte ridit på ridskola sen jag var typ 12, sen fick jag egna hästar, så jag är mest pepp på att få rida och få lukta på hästar men också lite nervös över själva ridskolebiten :D.

Håll en tumme för mig nästa vecka ;).

Låter fantastiskt kul!!! Håller tummarna! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 910
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 479
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 476

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • SHL 23/24
  • Balkongtråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp