Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fjällräven-byxor. :)


F89580-420_0.jpg
 
Jag köpte en byxa i fredags för den jag handlade för 12 år sedan börjar bli sliten .Så jag köpte en Rappson igen då den är superskön och outslitlig .Sedan blev det en dränkbar vattenpump i lördags för 1000 :- Byxan kostade 700:- Så mitt klädkonto är inte så stort :grin: Kanske borde handla kläder lite oftare :D
 
Shoppade lite på det angenäma HM!
Randig klänning och jacka! Skärpet är också hyfsat nytt, från Zara.

striped1.jpg


striped3.jpg

striped2.jpg


Köpte ett gäng bodies på Zara också:

5580324050_6_1_1.jpg

0594214800_6_1_1.jpg


Kjol:

8319841802_2_3_1.jpg

8319841802_2_2_1.jpg


Funderar på denna också men känns som att risken är att man kommer se ut som en lila isbjörn korsat med roger pontare typ. Svårt att se hur den skulle se ut på ngn som inte är modellång och modellsmal

605336-2449_01
 
Idag kom grejorna från Asos. Två kjolar och en fluffig tröja. Kjolarna är i minsta laget, men är rädd att storleken större blir allt för stor. Nu är de också ostrukna så det ser hemskt ut :p

Testade dem och skickade bilder till en vän, så förlåt att bilderna inte är välorganiserade eller tagna i vacker omgivning. :o (Försök ignorera att jag har bh, jag orkade inte ta av mig den för att fota för min vän haha)

0f94YBr.jpg


NVQR35Q.jpg
Fin tröja! Vad heter den hos ASOS?
 
Haha najs tröja @pepp !! Jag funderar på en sån där med inbyggd julstrumpa som rymmer en vinflaska :angel:

Köpte detta set idag på Zara. Vettefan om jag kan styla det så det ser vettigt ut på min icke modellånga och gängliga kroppshydda :angel: MEEEEN älskar printet så ska ge det ett försök!!

2488109400_6_1_1.jpg

2488110400_6_1_1.jpg

2488109400_2_1_1.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 996
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 870
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp