SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har köpt ny soffa!
777ea475-0d5d-403c-b0c0-9c16aee4a2a7.jpg


Fast jag undrar lite grann hur vi tänkte med färgen. Den är snygg men matchar inte våra textilier (som vi verkligen gillar och som kostat en hel del). Men men, det blir nog bra :D
 
Själv försöker jag spara ihop till en ny soffa, hade hittat en på Mio som var perfekt å nu verkar den inte finnas kvar längre... typiskt...
Ska även köpa ny TV och en ny "hallmatta" fast jag inte har någon hall. :p
Vet inte om jag ska fixa till entrémattan lite, funderar även på en ny matta utanför dörren.
 
Jag har shoppat mer prylar den senaste månaden än vad jag har shoppat de senaste tio åren sammanlagt. Det är nästan så att det borde vara märkbart för Sveriges ekonomi. :laugh: Några prylar som jag har fått med mig hem:

ikea_PAR_I_BORD_inspiration_1.jpg

Brickbord (köpte två i grönt och ett i gult - man kan inte ha för många småbord och de är erhört prisvärda)

WRAP-BTR_1.jpg

En poster som jag eventuellt kommer tycka är lite obehaglig.

IMG_0728_zpsxnda7pr7.jpg

Vattenspruta och penna

20203.jpg

En helt onödlig liten låda med lock att ha på skrivbordet

912566.jpg

Bricka

800x1100-kryddvaxter-kokshandduk-gul.jpg

Kökshandduk i favoritfärgen gult!
01.jpg

Ännu en kökshandduk
 
Jag har shoppat mer prylar den senaste månaden än vad jag har shoppat de senaste tio åren sammanlagt. Det är nästan så att det borde vara märkbart för Sveriges ekonomi. :laugh: Några prylar som jag har fått med mig hem:

ikea_PAR_I_BORD_inspiration_1.jpg

Brickbord (köpte två i grönt och ett i gult - man kan inte ha för många småbord och de är erhört prisvärda)

WRAP-BTR_1.jpg

En poster som jag eventuellt kommer tycka är lite obehaglig.

IMG_0728_zpsxnda7pr7.jpg

Vattenspruta och penna

20203.jpg

En helt onödlig liten låda med lock att ha på skrivbordet

912566.jpg

Bricka

800x1100-kryddvaxter-kokshandduk-gul.jpg

Kökshandduk i favoritfärgen gult!
01.jpg

Ännu en kökshandduk
Vilka fina saker @Philosophia!! Det du visade där kändes som saker jag själv hade kunnat gå loss på på Pinterest :), jättenice inspo!
 
Jag har shoppat mer prylar den senaste månaden än vad jag har shoppat de senaste tio åren sammanlagt. Det är nästan så att det borde vara märkbart för Sveriges ekonomi. :laugh: Några prylar som jag har fått med mig hem:

ikea_PAR_I_BORD_inspiration_1.jpg

Brickbord (köpte två i grönt och ett i gult - man kan inte ha för många småbord och de är erhört prisvärda)

WRAP-BTR_1.jpg

En poster som jag eventuellt kommer tycka är lite obehaglig.

IMG_0728_zpsxnda7pr7.jpg

Vattenspruta och penna

20203.jpg

En helt onödlig liten låda med lock att ha på skrivbordet

912566.jpg

Bricka

800x1100-kryddvaxter-kokshandduk-gul.jpg

Kökshandduk i favoritfärgen gult!
01.jpg

Ännu en kökshandduk
Så himla fina saker! Jag måste kanske gå på visningen och se sakerna live också ;)
 
Klickade precis hem 2 otroligt tråkiga måste ha saker..

HDMI splitter samt väggfäste till TV:n Blä

1


Men igår var jag på dollarstore och köpte ett fuskfårskinn i turkos som ska vara på min gungstol jag renoverat :)
 
Själv försöker jag spara ihop till en ny soffa, hade hittat en på Mio som var perfekt å nu verkar den inte finnas kvar längre... typiskt...
Ska även köpa ny TV och en ny "hallmatta" fast jag inte har någon hall. :p
Vet inte om jag ska fixa till entrémattan lite, funderar även på en ny matta utanför dörren.

Köp begagnad soffa om det känns okej? Det kommer jag göra den dagen jag får lägenhet :)
 
Köpt en soffa!

karlstad-sits-soffa-gra__0115896_pe269809_s4_58ef86a5ddf2b30f5e4109e9.jpg


Tyvärr ingen fotpall till :( nu letar jag bara nån snygg fåtölj till.. funderar på Stockholm från Ikea. Vill egentligen ha en retro med teakram, men verkar vara svårt att få tag i :/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp