Bukefalos 28 år!

Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag beställde från Premier Equine under deras Black Friday-erbjudande, idag kom paketet.

CF5367A2-D2F2-48EF-B964-848AFF579D6D_zpsbhfolvbc.jpg

A5A60E0B-5C57-4D4C-81C1-12EE3E1AD7E0_zps288j79mx.jpg

Deras Singlelock benskydd (stl M fram, L bak, XL på bootsen, hästen är hbl på ca 165 cm) som jag blev jättenöjd med!
901ACA35-293D-42FB-83F8-986BA7C3C26E_zps97d8jxpn.jpg
 
Jag beställde från Premier Equine under deras Black Friday-erbjudande, idag kom paketet.

CF5367A2-D2F2-48EF-B964-848AFF579D6D_zpsbhfolvbc.jpg

A5A60E0B-5C57-4D4C-81C1-12EE3E1AD7E0_zps288j79mx.jpg

Deras Singlelock benskydd (stl M fram, L bak, XL på bootsen, hästen är hbl på ca 165 cm) som jag blev jättenöjd med!
901ACA35-293D-42FB-83F8-986BA7C3C26E_zps97d8jxpn.jpg
Jag köpte ett täcke från dem, det med liners och två halsar till. Klart värt pengarna! Sitter bra, och hållbart trots marodörkompis i hagen!
 
Jag har köpt en ny hjälm. Men nu blir jag osäker och behöver lite smakråd..

Jag tycker att hjälmen ser gigantisk ut! Speciellt baktill. Den känns bra. Lite trång eftersom den är ny så det brukar ju gå till sig men jag tycker den ser väldigt stor ut!? Sen känns det som att remmarna sitter väldigt långt fram, nära ögonen liksom.

Vad tycker ni?

image.jpg
 
Jag har köpt en ny hjälm. Men nu blir jag osäker och behöver lite smakråd..

Jag tycker att hjälmen ser gigantisk ut! Speciellt baktill. Den känns bra. Lite trång eftersom den är ny så det brukar ju gå till sig men jag tycker den ser väldigt stor ut!? Sen känns det som att remmarna sitter väldigt långt fram, nära ögonen liksom.

Vad tycker ni?

image.jpg
Jag tycker den ser bra ut. Remmarna sitter längre fram på flera nya hjälmar. Tror det handlar om säkerheten för den sitter stadigare då. Dra upp plastgrejen som på den vänstra bilden bara så ser det bra ut :).
 
Jag har köpt en ny hjälm. Men nu blir jag osäker och behöver lite smakråd..

Jag tycker att hjälmen ser gigantisk ut! Speciellt baktill. Den känns bra. Lite trång eftersom den är ny så det brukar ju gå till sig men jag tycker den ser väldigt stor ut!? Sen känns det som att remmarna sitter väldigt långt fram, nära ögonen liksom.

Vad tycker ni?

image.jpg

Är ju omöjligt säga på bild men jag tycker den ser för liten ut, att den sitter för högt på huvudet.
 
Nä, hjälmen åker tillbaka. Nu har jag suttit i hjälmdjungeln i flera timmar.... Jag tar gärna emot tips på snygga, sköna hjälmar som finns i strl 60-61. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 686
Senast: Lyan
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
929
Senast: Linda_A
·
Juridik & Ekonomi Vart vänder man sig? Känner att jag har så mycket att rodda med att allt blir fullständigt övermäktigt. Vem bevakar att en remiss...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
3 615
Senast: Wille
·
Mat Nu har den tredje i raden av likadana stektermometrar (köpta på Ica) gått sönder och jag får nog köpa något dyrare för att bli nöjd...
Svar
5
· Visningar
363
Senast: Human
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp