Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

*KL*

Idag fick jag äntligen tummen ur och tog mig iväg till djuraffären för att köpa en kedja till Wahidah. (Det är inte helt lyckat att bara ha en, för lång, kedja när man har två hundar när kedjorna är favorithalsbanden...)

Såhär blev det att se ut!
dsc_5954-copy1_99095841.jpg


dsc_5960-copy_99096026.jpg



Här ser man hur lång gamla kedjan är... Den "hakar upp sig" ibland för att den hamnar 1½ varv runt halsen och blir allmänt knasig.
Det ska bli skönt att slippa den på Wahidah!
dsc_5833-copy1_99001245.jpg
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag skulle ju inte precis bli ledsen om jag en dag hade råd att köpa de här
halsbanden till voffarna, men aj vad det skulle svida i plånkan :crazy:

Besöker de stora sthlm i år kan det dock hända att jag råkar köpa dem..

Till Grima:

ecker1.jpg


Till Ian:

ecker2.jpg


Fast en sak är säkert och det är att Ian ska få ett halsband från minxdesign inom snar framtid :)

Snygga! Varifrån? (och törs man fråga vad de kostar?)
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Här råder strikt köpförbud!!

Jag har råkat fylla två garderober, ett bagageutrymme och två lådor det senaste.

En hundgarderob


Några koppel och selar


Några halsband


MEN jag gjorde ett undantag häromdan och köpte den här för min och hundarnas skull.;)

A4 Avant Quattro :love:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Ge mig!

Har bil "till låns" över sommaren och börjar inse att det kommer bli jobbigt att vänja sig av vid det sen. Framförallt för att åka och träna hund :angel:
Så jag funderar på att skaffa en bil. Kombi så hunden kan åka vettigt. Vettig kostnad? Njae...

MrsS: Men blä (ang priset). Men mycket snyggt hade dem absolut!
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Synd att du inte bor närmare, jag ska sälja min gamla kombi, den har dubbelburar bak också. ;)

Vi älskar den nyas klimatanläggning, sån lyx har vi inte haft på somrarna förut! :laugh:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Fast en sak är säkert och det är att Ian ska få ett halsband från minxdesign inom snar framtid :)

Minxdesign kommer bli min ruin. :eek:
Jättefina grejer!
Frågan är om jag törs beställa ett till Billy nu, eller om jag borde vänta i några månader... Man vet ju aldrig hur bred han blir över nacken, eller om han har tänkt att bli större än vad han redan är. :crazy:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Till ett rimligt pris får din gamle bil bli nästan Göteborgare :angel: Zipper vill att matte ska ha en egen bil ;)
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Idag köpte jg en canvasbur, ett nytt utställningskoppel och några grisöron :)

Planerar att köpa sele och spårlina snart.. Och så vill Camaro ha ett nytt finhalsband :D
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Eller hur, har grubblat länge på hur jag vill ha halsbandet till min, och nu vart dom ju två, och då blev det självklart. Så en beställning är ivägklickad på halsband med texten stor vit och liten gul, haha!

Får bara hoppas dom blir fina i dom :o
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

här kommer mina senaste inköp:)

31372389.jpg

(leksaken har dock blivit lite tilltuffsad sen köpet:D)
31372387.jpg

halsbandet är fortfarande lite stort till valpen, men sen kommer det passa honom sååå fint! ljusblått på svart hund :love:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Synd att du inte bor närmare, jag ska sälja min gamla kombi, den har dubbelburar bak också. ;)

Vi älskar den nyas klimatanläggning, sån lyx har vi inte haft på somrarna förut! :laugh:

Hehe, liiite långt bara ;)

Hittade äntligen en apportbock i trä igår som kändes lagom liten. Nu ska vi lära in apportering!

Funderar också på ett halsband från minx... Synd bara att de är dyra, och surt om det inte skulle passa!
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Minxdesign kommer bli min ruin. :eek:
Jättefina grejer!
Frågan är om jag törs beställa ett till Billy nu, eller om jag borde vänta i några månader... Man vet ju aldrig hur bred han blir över nacken, eller om han har tänkt att bli större än vad han redan är. :crazy:

Jag hade väntat lite. Milla fick ett jättefint halsband när hon var 8 månader och det är precis hon kan ha det på yttersta hålet nu....
Har ett från minx också och det börjar gå sönder nu men har använt det i princip varje dag i 1,5 år så det börjar bli dags att köpa ett nytt ;)
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Senaste jag köpte var ett halsband åt Lucky...

halsband.jpg

(det bruna)

...och ett annat halsband åt Killian

punk20skull.jpg
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

kl

11-08nyS.jpg

Klickade hem en ny spårsele för den jag har är alldeles för tung.


19-210_l.jpg

Det blev också en ny kampleksak med expander. Hoppas hoppas att jag kan leka upp ett bra värde i den här leksaken, det är en smula osmidigt att kampa med en liten liten pipleksak som liksom försvinner in i hundens mun och blir slemmig och otäck:p
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag jobbar natt, skjut mig snart tack ;)

Givetvis är det ju en lina. Det ser ju varenda idiot! (utom jag? :angel:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 342
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
600
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
25 26 27
Svar
531
· Visningar
14 802
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 611
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp