Bukefalos 28 år!

Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

*kl*

Någon som vet vart man kan köpa fina matskålar i ställ? Lilltjejen börjar bli för hög för att äta från golvet.. :p
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag har en jättefin! Ska se om jag kan hitta vart jag köpte den ifrån och isf PMa dig. :idea:

Edit: Hittade hemsidan men den var slutsåld. Ska se om jag kan ta en bild och visa hur den ser ut imorgon :)
 
Senast ändrad:
Sv: Shoppingtråden - Hund

jag köpte en gul "soptunna" i plåt till mina hundar, den pimpade jag upp med svarta självhäftande plastbokstäver så att det står "HUNDMAT" på :)
bokstäverna köpte jag galet billigt från dollarstore.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

-kl-​

Milah fick ett nytt täcke idag, hon växer ju ur alla direkt! :p
045551_01.jpg


Sedan lite saker till lillkillen som kom i torsdags, blir inga dyrare grejer där försen han växt till sig iallafall några veckor till :D
051027_01.jpg

057177_01.jpg


Så fick jag en sån här av mamma, haha aldrig sett ska testa den imorgon:D
053750_01.jpg



Och såklart ben, kommer man någonsin ur en hundaffär utan ben? :angel:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Tack för tipset! :laugh:. Kanske blir någon större förvaringsburk från ikea då som jag får pimpa upp med lite text då :D
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Det finns rätt fräna burkar på Chilli - tyvärr tror jag att de bara finns i stockholmsområdet. Någon gång om du har vägarna förbi kanske? :angel:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Selen ser ju ut att sitta riktigt bra!'

Jag ska shoppa märgben åt mina imorgon så att de har att göra om det regnar lika mycket som idag.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Selen ser ju ut att sitta riktigt bra!'

Det gör den! och framförallt så KÄNNS den väldigt bra. Och så gillar jag att det är reflex på den :D Jag ska kolla lite mer noga hur den sitter på Wahidah, om den kanske kan passa henne också eller om en sådan, fast en storlek mindre, kan fungera bra. Synd bara att svart var den enda snygga färgen, jag får försöka komma på något smart sätt att se skillnad på dem om jag köper en var :p
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Kom precis hem från djuraffären med en skyddsklädsel till bilen (vågar inte tänka på hur den stackars bilen kommer se ut i höst med en lerig bearded collie i baksätet dagligen:grin:). Sen blev det en tuggknut till varje hund, en matskål till stora hunden och laxolja. Köpte en billigare variant för att se om dom äter det överhuvudtaget innan jag går på de dyrare sorterna..

En plutoduk och lite delikatessmat följde också med i påsen hem. Hua säger jag bara, får fjäska i unghunden maten med dyra konserver osv som topping. Lilla hunden måste ju också ha så det inte blir orättvist, och jag kan ju konstatera att det börjar kännas lite i plånboken nu.. :angel:

Imorgon blir det till att handla hundschampoo och -balsamspray. Ikväll ska en allsafe-sele beställas. Man får ju se till att handla upp löningen innan den går åt till annat:D
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Äsch då, hunden verkar inte gilla laxoljan... Katten och lillhunden (som bara får för att det ska vara rättvist) slukade maten direkt och var allmänt överlyckliga över laxoljan. Hunden som det var menat till däremot ville inte ens se på sin mat:grin:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Har köpt en apportbock till Ian, en bollhållare till Grima och så varsin gappay-boll till dem!
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

KL

Köpte ett liiitet fryst märgben till lilla herrn för att han ska vänja magen vid sånt.
Tidigare har han bara haft ett gammalt och avgnagt/tömt djuraffärs märgben att gnaga på. Stackarn! :p

Sen är det så tråååkigt att han kommer växa hur mycket som helst till för jag vill handla alla fina täcken, halsband och koppel jag planerat NU och inte om 4 månader till. Det får bli billighetsvarianter under uppväxten, känns lite drygt att slänga ut med saker över 500 spänn som kommer hålla i ett par månader. :cry:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag skulle ju inte precis bli ledsen om jag en dag hade råd att köpa de här
halsbanden till voffarna, men aj vad det skulle svida i plånkan :crazy:

Besöker de stora sthlm i år kan det dock hända att jag råkar köpa dem..

Till Grima:

ecker1.jpg



Jag har ett sånt rött halsband till min Petbull. Har fått massa beröm för det :) Köpte det för 750kr på hövudröds i kållered, måste säga att eckers har väldigt snygga och bra halsband :)
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

DSC_0072.jpg


detta köpte jag på djurmagazinets rea 75% nöjd! alltid kul att fynda!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 664
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
675
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
16 909
Senast: hollypolly
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
6 020
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp