Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

Senaste jag köpte var ett halsband åt Lucky...

halsband.jpg

(det bruna)

VAAAR har du funnit det? Vill ha röda!!!
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Det senaste jag köpte var massa Rogz halsband och koppel på Granngårdens rea. Dom kostade mellan 10-40 kr st så jag handlade för över 300 spänn. Blev mest valpset att ge bort till valpköpare men även några hemma halsband m. koppel :)
Har tyvärr ingen bild men fanns i massa olika utföranden.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Oh så tjusigt det där tunna halvstrypet var! Är det äkta läder? Vart är det köpt och hur mycket kostade det?
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag har ett likadant halvstryp med dekor på fast brunt dock gick kedjan av på min dragande hund :cry: Just den modellen har liten kedja. Det raka bruna halvstrypet ( det andra är ju rundsytt ) med dekor på har större kedja och har hållt. Kommer ej ihåg butik..anicare eller djurmaxi kanske :confused:

Mitt senaste köp är svart överfettat läderkoppel från noblezoo med BGB haKe och ring i handtaget samt konstläder halsband från dafnedesign. ÄNTLIGEN ett halvstryp som inte han kan backa sig ur!

Melvin024mindre.jpg


Melvin027mindre.jpg
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Det senaste jag köpte var ett halsband från MINXdesign :)
Förhoppningsvis kommer det i veckan, då ska jag lägga upp en bild!
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

*KL*

Idag såg jag till att beställa hem nytt foder (ÅH vad jag hoppas att det ska bli bra), hundbajspåsar och glukosamin (även det hoppas jag verkligen att blir bra..).
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Detta inhandles lite på impuls till stor vit med motiveringen "man kan aldrig ha för många halsband", ingen tiopoängare men helt ok som vardagshalsband!

Förlåt för att det kom uppochner!


Sen passar jag på att slänga ut en fråga till alla shoppinggalningar ;)
Köpte för iaf 5 år sedan detta halsband (läderhalsband med pudlar på)

Så långt så väl, grejen är att nu vill jag ju ha ett likadant till den stora, men går det ens att hitta någonstans?
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Ja, det är det. Köpte det i den ena djuraffären här i stan, var det sista som fanns kvar. Kostade 129:- och det tycker jag är väldigt billigt för ett läderhalsband :laugh:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag har ett likadant halvstryp med dekor på fast brunt dock gick kedjan av på min dragande hund :cry: Just den modellen har liten kedja. Det raka bruna halvstrypet ( det andra är ju rundsytt ) med dekor på har större kedja och har hållt. Kommer ej ihåg butik..anicare eller djurmaxi kanske :confused:
[/IMG]

Vad trist :(. Tror nog att mitt ska hålla iaf. Visst kan Elvis vara stark ibland för att vara en liten Shih tzu, men tror inte han klarar dra sönder det iaf :D
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag tror delvis det var för att jag beställde str 40 oxå och han ska ha 45 egentligen men det var det sista fr där jag beställde var det rea 69 kr st.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

*kl*

farlig trad..... nu vill man ju ut o shoppa! :eek:

jattefina saker alla hittat... jag ar avis och alldeles GRON.... :love:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

kl

Igår var jag på Gekås, och de hade fått in hundkollektionen från Lundmyr (som mest gör fina och dyra barnkläder i vanliga fall)!!
Billy fick TVÅ halsband, eftersom jag inte kunde bestämma mig om SÖTNOS eller ÄLSKLING passade bäst :angel:

cimg1237_101194423.jpg


Jag gillar den röda insidan och den rockiga utsidan. Och berlocken såklart :D
Det får bli finhalsband av de här, för special occasions.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

*KL*

Haha, det enda jag köper till mina hundar är tugg, mat och dummies, för någon i min lägenhet går och snor dummiesen och gömmer dem så att de aldrig mer blir återfunna.... Typ...

Ska på jaktmässa i slutet av månaden, då ska jag köpa retriverkoppel i läder tänkte jag.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Var in om Teba i Höör för några veckor sedan, livsfarligt. Handlade Kenjan koppel, ett långt, ett kort och ett vanligt. Jag köpte hundtugg, spårlina, dressyrlänken, två namnbrickor och lite leksaker.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Köpte i dagarna denna eftersom den gamla börjar falla sönder:

!B)qI77!Bmk~$(KGrHqEOKkUEwPSyMz8nBMOfluguH!~~_12.JPG


Alltså cykelkorgen, inte hunden :p

Sen blev det även en dyna att lägga i korgen och en ny matskål eftersom den gamla skramlar så förfärligt att Spike inte tycker om att äta ur den.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

men ååh:idea: en sån måste jag också köpa till min lille som totalvägrar hundmat! Funkar den bra på din vovve??

Det funkar jätte bra!
Det bästa är att man kan mixa smakerna med varann, för mer variation.
Lycka till!
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

*kl*

Någon som har något bra tips på en lite större, snyggare och smidig foderburk? Vill inte ha framme fodertunnan hela tiden, den är så stor och ful, tänkte jag skulle köpa något annat men går ju inte ha alltför litet burk. Hitta en jättefin och bra stor burk i plåt som det stod hundmat på i Ullared, men var för snål för att köpa den just den gången. Sen ångra jag mig och när jag var där typ tre veckor senare så fanns den inte längre :mad:.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag har från IKEA, fast den finns inte i den storleken längre.

Nu har de denna som rymmer 3,5 liter
80151_PE204412_S3.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 342
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
600
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
25 26 27
Svar
531
· Visningar
14 790
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 611
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp