Bukefalos 28 år!

Sibiriska dvärghamsterbebis frågor?!

A

annan2133

Siba har fått ungar, hon har inte alls sett något tjock ut därför har vi inte trott att det blev något..
MEN! det ploppade ut 11 stycken idag! Är detta normalt?
Jag tycker att överallt jag har läst och hört så är det normalt med 4-5 stycken, inte 11? :crazy: :D
 
Sv: Sibiriska dvärghamsterbebis frågor?!

Vad jag har läst (om jag minns rätt när vi försökte para våra) så är det i alla fall fullt normalt med mer än 4-5 st.

Grattis till ungarna!
 
Sv: Sibiriska dvärghamsterbebis frågor?!

Taaack! :) Man är något förvånad över hur alla dom 11 små fick plats i henne, men skoj är det iallafall! :)
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 209
Senast: TinyWiny
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 222
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 651
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 622
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp