Sidepull till ponny

Glimris

Trådstartare
Var kan man hitta sidepull till ponny. Har bara hittat ett med remmar som går i kors , kopplade till tyglarna och det vill jag INTE ha. Har även provat repgrimma men tycker det far runt och även töjer sig.
 
Var kan man hitta sidepull till ponny. Har bara hittat ett med remmar som går i kors , kopplade till tyglarna och det vill jag INTE ha. Har även provat repgrimma men tycker det far runt och även töjer sig.
Ska det vara stl ponny eller funkar cob?
 
Okej, det har jag själv letat efter utan lycka :/ finns dom som gör egna däremot, som man kan beställa av i olika stl.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är vilse i bettdjungeln... Fullblodet går på PeeWee-bett, hon har även haft ett 3 delat fullcheek nångång samt testat 3 delat...
Svar
18
· Visningar
1 047
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
453
Senast: misswilma
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 918
Senast: fio
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 591
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp