Singel och barn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

wingil

Måste bara fråga.. lite orolig är man ju (erkänner). Är 22 år och får barn runt december.. och tänkte hur mycket sjunker man i pojkars ögon? Nån fd singelmamma där ute som lyckats ragga karl trots barn? Verkar som barn skrämmer bort flesta :(
 
Sv: Singel och barn?

Om nån kille inte vill ha en tjej för att hon har barn så är det nog ingen kille att ha.Jag tycker det vimlar av singelföräldrar som hela tiden bildar par med varandra eller med singlar utan barn.Så det är nog inga som helst problem.
Sedan tror jag det är så att när man är förälder så intresserar man sig mest för barnvänliga raggningsobjekt.De som bara har partytänkandet innaför pannbenet blir väldigt ointressanta.
Barn kan absolut medverka för att finna bättre killar tror jag iaf.

Grattis förresten!! :bump:

Åsa som är mamma och sambo med sonens bonuspappa.
 
Sv: Singel och barn?

wingil skrev:
Måste bara fråga.. lite orolig är man ju (erkänner). Är 22 år och får barn runt december.. och tänkte hur mycket sjunker man i pojkars ögon? Nån fd singelmamma där ute som lyckats ragga karl trots barn? Verkar som barn skrämmer bort flesta :(

kan inte svara för alla men klart att ett barn är ju en stor sak i livet för mamman och det är en viktig bit att det funkar i vardagen.., men skulle jag träffa en tjej och det verkligen stämmer så spelar det ingen roll om hon har barn eller inte..
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Singel och barn?

Den man som backar för att jag har barn är inget att ha...

Jag är mamma till två guldklimpar på 9 och 12, och som aldrig skrämt bort någon karl. Nu vet jag inte hur eftertraktad jag varit som barnlös, förstås, men jag har alltid haft beundrare så det räcker och blir över.
 
Sv: Singel och barn?

jag är singel och är mamma (24 år)
Jo,jag tycker att det är svårt att hitta någon som kan acceptera att man har ett barn och att man kanske inte kan ge lika mycket tid åt killen som man är singel.
Men dom jag har haft har sagt att det inte beror på att jag har ett barn utan att det berodde att vi inte sågs så mycket..hmm Ja men det berodde ju på att man är ensamstående o inte kan åka till en kille så sent...
Men det finns många som älskar barn och struntar i att man har barn så..det är bara att hitta dom.. :)
 
Sv: Singel och barn?

Det är nog olika, jag har hört de som aldrig i livet skulle kunna tänka sig att skaffa en "färdig" familj och de som inte bryr sig alls.
 
Sv: Singel och barn?

Jag var ju lite äldre än du, 30, när jag blev ensamstående med två ganska små barn, men det var verkligen inget hinder från männens sida ;) jag fick snarare värja mig :angel:

Det som möjligtvis kan komplicera det hela är om den nya mannen också har barn...och man t.ex. bor långt ifrån varandra.

Vill man flytta ihop - vem ska då flytta - båda barnens föräldrar (ex:en också) måste ju godkänna om barnen ska flytta med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 163
Senast: mars
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 188
Senast: Elendil
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 611
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 217
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp