Bukefalos 28 år!

Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Åh vad spännande med flytten! :D

Jag håller som bäst på att drömma mig bort gällande hur jag ska göra Es lägenhet lite mer i min smak... :p :angel:
 
Sv: Singeltråden 53

Hahaha, va fan. Det ska ju synas att där bor en tjej med, känner jag. :p
Es lya är förvisso fin, men väldigt...snubbig. Typ :p
 
Sv: Singeltråden 53

Jag har aldrig varit sambo(längsta förhållandet innan E var 3 månader :p) men E har varit det innan. Det gick dock inte så bra, haha. Så jag hoppas det går bättre för honom och mig den här gången ;)

KL

Alltså, sitter här med en okänds bilnycklar hos mig. Hittade dem i tvättstugan och kände att jag inte kunde låta dem ligga kvar där liksom. Skulle ju låsa och så för visso, men då skulle ju ägaren ändå inte komma in där. Så jag tog dem och skrev en lapp att ägaren skulle messa mig med beskrivning för att återfå dem. Känner mig som en skurk - men jag antar att jag gjort så bra jag kunnat? :p Haha
Hör jag inget av någon får jag väl lämna dem till polisen antar jag?
 
Sv: Singeltråden 53

Du kan ju kolla om de tillhör någon av bilarna som står parkerade utanför, sen kolla upp regnumret och vem som äger den? :) Annars hade jag gjort likadant som du och eventuellt lämnat dem till polisen.

Spännande! Det går nog grymt bra för dig och E tror jag :).
 
Sv: Singeltråden 53

Jag hade gjort precis likadant med nycklarna.

Knapp

Glatt avundsjuk på er som ska få bli sambos.

Distans är jobbigt i längden och framförallt nu efter semestern. Det gick så himla fort att skapa sig en vardag tillsammans.
 
Sv: Singeltråden 53

Jag har förresten haft rasistdiskussionen med ett par kollegor på jobbet. Det slutade i princip med att jag var the bad guy för att jag "förstörde stämningen".
 
Sv: Singeltråden 53

sluta förstöra stämningen!!!
 
Sv: Singeltråden 53

Jag har förresten haft rasistdiskussionen med ett par kollegor på jobbet. Det slutade i princip med att jag var the bad guy för att jag "förstörde stämningen".

GAAAH. Folk!
Idag länkade någon till Aftonbladet på facebook om att det flyr 2 miljoner från Syrien och skrev "jaha, då ökar befolkningen i Sverige" och under det stod det massa dryga kommentarer.

Vet bara vilket bilmärke det är och det står fler än en sån på parkeringen. Kan ju inte gå där och prova, haha :p

Baggisen: Bra, då känner jag mig lite vettigare :p
Kul att höra av dig igen förresten!
 
Sv: Singeltråden 53

Nä, jag bodde däremot där tidigare. Nu bor jag i Ljusdal och han i Köping. Jag har varit runt som en tätting det senare året (Nkpg, Örnsköldsvik, Tranås och nu Ljusdal).

Minns dåligt och dåligt. Det är ju inte så himla lätt att hålla reda på! Framförallt sen jag inte varit med på länge.

"Glatt avundsjuk" lät ju också helt fel, men jag hoppas att ni förstår hur jag menar :p
 
Sv: Singeltråden 53

Det kommer bli skitbra med samboskapet!

Vi måste gå en promenad någon dag med tycker jag! Så jag kan skvallra lite, har lite smått panikkänsla av alla mina planer för tillfället :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har ju läst här att @Wille har anlagt en skogsträdgård, intressant, tycker jag. Jag har en skogsbacke i anslutning till min...
Svar
12
· Visningar
1 152
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
807
Senast: Fille
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
524
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp