Sitt tips till bebis!

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

emci

Har ni några bra tips på stolar eller annat som är bra för en 4 månaders bebis att sitta i?
Min son är ju nu drygt 4 månader och vill gärna sitta med vid bord osv. Han är dock fortfarande lite för liten att sitta i en matstol. Vi har köpt en Svanen matstol men han är som sagt lite för vinglig i sitt sittande ännu för att sitta säkert i den!
Har för mig att jag nånstans har sett nån liten stol som ser ut lite som en potta, kan dock inte komma ihåg var jag sett den!
Mottager tacksamt tips på passande sittsaker!
 
Sv: Sitt tips till bebis!

Går det inte att palla upp med kuddar o sånt? Min son satt nog i knät eller babysittern, är det inte fullt på bordet och han vägrar sitta i den på golvet som min son, så la jag den på bordet-jag satt ju precis bredvid!
 
Sv: Sitt tips till bebis!

Det är nog Bumbo du tänker på, men jag tyckte att det fungerade bra att sätta ner kuddar och handukar så satt elin säkert den stunden man hann äta... :crazy: Men vi hade en barnstol med ganska så hög rygg så hon kunde inte ramla baklänges, jag vet inte riktigt hur svanstolarna ser ut, Ikeas antiloop vet jag oxå fungerar att stoppa ner kuddar och barnen sitter bra.
 
Sv: Sitt tips till bebis!

Var iväg och köpte en Bumbo idag. Den var dyr man ack så bra. Min son sitter stadigt och bra i den.
Han såg så stolt ut :love: när han satt i den!
 
Sv: Sitt tips till bebis!

Det finns uppblåsbara kuddar som man sätter i sin vanliga barnstol för att hjälpa barnet att hålla balansen. Frågan är bara var man får tag i dem??? Jag har bara sett dem på vår öppna förskola...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: warg
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: Lisalei
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 696
Senast: Pilot
·
Kläder & Bli fin Jag har väldigt torr hy, speciellt just nu när jag använder differin (en retinoid). Har en bra hudvårdsrutin som motverkar detta och det...
Svar
15
· Visningar
835
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp