Bukefalos 28 år!

Skär till klippmaskin

BernT

Trådstartare
Har en constanta rodeo Klippmaskin som jag haft i något år nu och det börjar bli dags för nya skär. Hittar inte riktigt nya skär när jag kollar runt, kan man använda de som säljs på tex Hööks? Tänkte att det var lättillgängligt och bra om det skulle gå, slipper jag beställa haha ;p

Ni andra som har den maskinen, vart har ni köpt nya skär?
 
Sv: Skär till klippmaskin

Går inte. Tappat maskinen i golvet så piggarna (inte alla men några) lossnade. Annars hade jag ju inte velat köpa nya om det hade gått att slipa de gamla..
 
Sv: Skär till klippmaskin

Det framgick inte i ditt första inlägg.

Kolla med lyckliga fåret.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
189
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 618
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 321
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp