Bukefalos 28 år!

Skär till klippmaskin

BernT

Trådstartare
Har en constanta rodeo Klippmaskin som jag haft i något år nu och det börjar bli dags för nya skär. Hittar inte riktigt nya skär när jag kollar runt, kan man använda de som säljs på tex Hööks? Tänkte att det var lättillgängligt och bra om det skulle gå, slipper jag beställa haha ;p

Ni andra som har den maskinen, vart har ni köpt nya skär?
 
Sv: Skär till klippmaskin

Går inte. Tappat maskinen i golvet så piggarna (inte alla men några) lossnade. Annars hade jag ju inte velat köpa nya om det hade gått att slipa de gamla..
 
Sv: Skär till klippmaskin

Det framgick inte i ditt första inlägg.

Kolla med lyckliga fåret.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 058
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 310
Senast: Rie
·
Hästvård Sålde en D-ponny för 4 år sen, som varit i vår ägo i två år. Den är låg i trakterna och vi hade ringsko på mestadels (ibland vanlig...
Svar
3
· Visningar
556
Senast: mily
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 659
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp