Bukefalos 28 år!

Skolgalopp, terre terre...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Linna

Trådstartare
Eftersom det blev så tråkig stämning på utmaningen tidigare så startar jag en ny... Hur många galoppsprång får ni in på säg 20m?skolgalopp och terre terre ÄR tillåtet (skriv doch gärna om ni galopperat eller terre terre:at!
Mitt rekord hittills är 43 språng på 23m (skolgalopp)
Antar ni utmaningen?
 
Sv: Skolgalopp, terre terre...

fast terre a terre kan man väl stå och stampa på med i princip på stället, och då känns det lite fuskigt!:cool:
 
Sv: Skolgalopp, terre terre...

problemet är väl då att du ska ha en häst som orkar hålla sån extremkort terre-a- terre i 40 meter... Klarar man det är man fan värd segern:bow:

/Migo
som håller med TS om att andra tråden spårat ur.
Och själv precis har börjat fatta ett par-tre språng galopp med sin häst. Kan jag återkomma till tävlingen om säg.. ett år?:angel:
 
Sv: Skolgalopp, terre terre...

Det får räcka med en utmaningstråd, på DISKUSSIONSforumet klassisk ridkonst.

Ska ni bara diskutera utmaningar, kan ni ta det på dressyrgnägg.

Och jag ber om ursäkt om jag råkade vara borta två dagar från forumet, men jag har varit på sjukhus och opererat gråstarr. Kommer ni ihåg min bilkrasch i augusti.

Nästa gång, någon tycker att trådarna spårar ur, så går det bra att använda den lilla varningstriangeln, så rycker min "vikarie" in om det är nödvändigt. Hur många gånger ska jag behöva upprepa det, innan man lär sig det även här inne på Klassisk Ridkonst? Denna gång tycker jag faktiskt inte att galopputmaningstråden har spårat ur allför mycket, då man får ha VISS galghumor nu för tiden. Det har i alla fall jag fått lära mig, att "inte läsa trådinlägg som fan läser bibeln" och det gäller alla sidor som diskuterar på olika sätt i trådarna, ingen nämnd och ingen glömd....

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 956
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 270
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
2 891
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 261
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp