Bukefalos 28 år!

Skrika på andras barn...

Sv: Skrika på andras barn...

Fast dålig mamma kan ju vem som helst vara, det andra däremot e snäppet värre :D
 
Sv: Skrika på andras barn...

Fast dålig mamma kan ju vem som helst vara, det andra däremot e snäppet värre :D

Oj min dotter som ääälskar melodifestivalen :o Eller, tja, allt som innebär att de sjunger. Och jaaaa mamma tittar också :o (blir jag utfryst nu?)
Det värsta var när jag var gravid och kollade på melodifestivalen, bebis låg snällt i magen tills Christer Sjögren sjöng - då sparkade hon och vred sig som en galning! (vill gärna tro att det var i protest ...). Detta skedde TVÅ gånger !!
 
Sv: Skrika på andras barn...

Hm, hade det bara hänt en gång kanske hon hade protesterat men 2 ggr , tyvärr så är hon nog ett fan :devil:
Tycker inte du ska skylla på din dotter nu, är nog du som gillar honom och dottern som härmar :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 371
Senast: Tassa
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 167
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 458
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp