Bukefalos 28 år!

skulle ni nyttja en inomhusbana

Emmahpemma

Trådstartare
som håller måtten 80x40m? som har underlag lämpligt för körning, dvs inte för djupt underlag. :)
 
Sv: skulle ni nyttja en inomhusbana

Ja, gärna!
Tycker det vore väldigt trevligt att kunna träna med samma mått inne på vintern, som man använder ute på sommaren.

Men, som med allt har avstånd och framförallt kostnad med det hela att göra. Annat som kan ha med det hela att göra är att kanske för en billig peng kunna ha vagnen i anslutning till banan, på plats, så man slipper köra den separat varje gång eftersom det är dyrt som bara den.
 
Sv: skulle ni nyttja en inomhusbana

Även som bara ridande... Absolut ... Ju större ju bättre =)
"hårdare" underlag inget hinder...
 
Sv: skulle ni nyttja en inomhusbana

Att ha en innebana skulle vara helt fantastiskt! :) Inom ridavstånd och rimlig kostnad skulle jag nyttja den mycket!
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 613
Senast: Lobelia
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
879
Övr. Hund Jag funderar lite över försäkring. Jag har individuella försäkringar på mitt gäng nu, men funderar på om man ska gå över på...
2
Svar
32
· Visningar
1 963
Senast: AraSlei
·
Samhälle För "hundrafemtielva" år sedan, innan jag omskolade mig, jobbade jag som bussförare i Sörmland, men dagliga körningar upp till...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 194
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp