Skumt meddelande vid citatsvar

Mirre

Trådstartare
Ibland när jag ska svara med citatsvar så kommer ett blått fönster upp, där det står något i stil "downloading updates" (minns inte exakt nu vad det står). :confused: Datorn har betett sig märkligt sedan det kom upp första gången, men virusprogrammet hittar inget? Vad kan det vara?
Har fått det ett par gånger nu.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Det där har dykt upp ett par gånger för mig med utan att jag gjort något speciellt. Kommer när jag klickar in på en tråd och sådär ibland. Ska be sambon kolla på det någon dag när jag orkar.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Det är inget jag har sett, några fler med dessa problem? Återkom gärna om ni löser det.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Jag har fått upp den skärmen (eller liknande) 2 ggr och inte heller mitt virusprogram har hittat något konstigt. Jag tror det stod något om förbereder nerladdning och jag stängde omedelbart ner datorn när den kom.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

När det dyker upp igen kanske du kan göra en print screen och skicka till mig så kan jag visa det för sambon och se om han kan luska reda på vad det är? Jag har inte sett det på ett tag nämligen.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Jag fick alldeles nyss upp det igen.
Stod för övrigt "preparing download"
 
Senast ändrad:
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Jag har också fått upp det ett par gånger, brukar bara backa och fortsätta som vanligt vilket har funkat. Men något vill bli nedladdat, det är helt klart.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Jag fick upp den nu i förmiddags, gick tillbaka till inläggslistan och provade igen, då var det inget som ville laddas ner...
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Jag har också fått det ett par gånger, men har också backat tillbaka eller stängt ner internet och då har det inte funnits när jag öppnat Buke igen.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Jag har också fått det ett par gånger, senast nu i förmiddags. Jag har backat och sen gjort ett nytt försök och då har jag kommit dit jag vill.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

*KL*
Jag fick nyss upp den, jag skickades till denna adress: http://www.downloadfileshere.com/download/1/91000/DRIVE OBS! Öppna på egen risk!.
Skärmklipp av sidan:
28kk3zm.jpg
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

För mig har det varit en stapel som bygger på åt höger men jag har bara sett sidan i någon sekund innan jag stängt så den kanske blivit som din efter en stund?
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

För mig har det varit en stapel som bygger på åt höger men jag har bara sett sidan i någon sekund innan jag stängt så den kanske blivit som din efter en stund?

Jag öppnar nya trådar i nya flikar, så jag upptäckte inte på en gång att jag fick upp den, så förmodligen har stapeln ersatts av "100% safe", bocken eller om den helt enkelt försvann när den var klar.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Har också fått upp det ett par gånger..
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

*kl*

Även jag har fått upp den en gång. Stängde ner Internet och öppnade sen igen, än så länge har det inte kommit upp någon mer gång.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

jag har också fått den en gång (igår). Jag tänkte att jag råkat klicka på någon reklamlänk men icke!
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Skickade till karln så han får kika på det, återkommer om han blir klokare på det än vad vi är :)
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Kl

Jag har också fått upp det och trodde att jag råkat klicka på någon reklamlänk så jag tryckte bara bakåt och då försvann det ju.

Någon försöker ta över buke :eek:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 381
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp