Skumt meddelande vid citatsvar

Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Gäller det alla sidor eller några speciella. Jag har inte sett eller hört något konstigt.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Verkar gälla alla, testade att gå in på annonssidorna nu och det var samma sak där.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Även jag har varit med om "plinget". Ungefär samma ljud som när det kommer upp en "varningsruta" eller vad man ska säga.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Det känns som om det är mest troligt att du fått in något på din dator som ställer till det för dig. Har du samma annonser hela tiden?
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Nej, det tror jag inte eftersom det var samma sak med min gamla dator som normalt sett inte används. Har sökt igenom denna och hittade inget och som sagt dyker ljudet upp endast när jag är på buke, precis som det tidigare problemet med ljud och downloadsidan.

Klickade runt lite nu och höll koll på annonserna. Varje gång det dök upp en Stadiumannons pep det, och fortsatte pipa tills jag bytte sida så en annan annons dök upp. Vet dock inte säkert om det var en tillfällighet eller ej.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Nu klickade jag "ignorera den här annonsen" på Stadiumannonsen och pipandet har varit borta sen dess. Vågar dock knappt skriva det för då kommer det väl tillbaka :D
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Ibland. Har hänt ett tiotal gånger senaste veckan kanske, men har inte reflekterat över att det bara händer när jag är här förrän jag såg att någon annan också hört det.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Tack för sökandet.
Jag har nu sökt upp alla stadium-annonser. Det verkar vara så att ljudet är en del av annonsen, antar att det är tänkt att det skall vara ett ljud så att man uppmärksammar den.
Jag antar att det säger en del om mitt intresse för träning att jag inte har märkt av detta ljud. :)
Jag har nu valt att blockera alla stadiums interaktiva banners, att lägga in ljud man inte bett om är ett otyg. Detta har rimligen ingenting med tidigare problem i denna tråd att göra.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Varför tror du inte att det var samma som jag hade? Du kan välja att ignorera Stadiumannonsen.
 
Sv: Skumt meddelande vid citatsvar

Jag tror inte det, det är två helt olika ljud. Varningsljudet jag hörde innan (som jag skrev om ovan) lät precis som windows egna. Detta är inte lika högt men piper flera gånger så länge ljust stadiumannonsen visas.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: Sassy
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 437
Senast: emma-vsm
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 668
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 649
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp