Bukefalos 28 år!

Skyddglasögon om man redan har glasögon.

Suskiv

Trådstartare
Finns det några skyddsglasögon (för att slippa grus, sand och annat skit i ögonen) som fungerar tillsammans med vanliga glasögon eller är det visir som gäller. Och passar visir på ridhjälm eller behöver jag införskaffa en travhjälm också.

Att köra utan är inte roligt i varje fall.
 
Sv: Skyddglasögon om man redan har glasögon.

Jag körde med vanliga skyddsglasögon över min vanliga glasögon, sen beror det kanske på vad man har för bågar men för mig fungerade det bra! :D
 
Sv: Skyddglasögon om man redan har glasögon.

Jag köper skyddsglasögon som är gjorda för att sitta utanpå vanliga glasögon i butiken som säljer arbetskläder och skyddsmaterial i min stad! Kommer tyvärr inte ihåg vad fabrikatet heter, finns både ofärgade och solglas!
 
Sv: Skyddglasögon om man redan har glasögon.

Jag köper billiga glasögon av sportmodell så slipper jag det dubbla. :)

Om man vill förstöra ridhjälmen så funkar det kanske med visir men jag är inte säker. Det finns ju olika modeller av visir och ridhjälmar.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 241
Senast: Wille
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 795
Senast: Bulldoozer
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 270
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp