snabb svar = citat svar??

O

Olinda

Varje gång jag trycker på snabbsvar, kommer jag först till snabbsvarsrutan, men så plötsligt ändrar det sig och jag hamnar på citatsvaret, det jag redan hunnit skriva i snabbsvarsrutan är borta. någon mer som råkat ut för detta idag och igår?? är det någon ny fuktion eller ska snabbsvaret försvinna?
 
Sv: snabb svar = citat svar??

ja, du måste vänta till sidan laddats klart..alla smileysarna och det skall vara klara..
 
Sv: snabb svar = citat svar??

Det fungerar med snabbsvar för mig... ???
 
Sv: snabb svar = citat svar??

martha skrev:
ja, du måste vänta till sidan laddats klart..alla smileysarna och det skall vara klara..

Eeh? Olinda har problem med SNABBSVAR. När man använder det ska smileysarna osv inte komma upp. Problemet är ju att hon hamnar på citatsvar.
 
Sv: snabb svar = citat svar??

Snuffsan skrev:
Eeh? Olinda har problem med SNABBSVAR. När man använder det ska smileysarna osv inte komma upp. Problemet är ju att hon hamnar på citatsvar.

Eeh, det är ju det jag menar....sidan måste laddas ner först, annars hamnar man på citatsvar....samma nerladdning som gäller om man skall skcka blid el dyl...

Olinda...du måste vänta tills den "gråa" texten kommer upp där du skriver....DÅ kan du trycka på snabbsvar
 
Sv: snabb svar = citat svar??

martha skrev:
Eeh, det är ju det jag menar....sidan måste laddas ner först, annars hamnar man på citatsvar....samma nerladdning som gäller om man skall skcka blid el dyl...

Olinda...du måste vänta tills den "gråa" texten kommer upp där du skriver....DÅ kan du trycka på snabbsvar

Nu när jag svarade på ditt inlägg tryckte jag på "snabb svar" men ni hamnde jag direkt (det blev inte så som jag skrev igår heller att det först kom snabbsvarsruten och sen ändrade sig till citat svar) så jag fick med din text och alla smilysarna alltså som det brukar bli när man väljer citatsvar, och hela sidan var "färgig laddad".
 
Sv: snabb svar = citat svar??

Olinda skrev:
Varje gång jag trycker på snabbsvar, kommer jag först till snabbsvarsrutan, men så plötsligt ändrar det sig och jag hamnar på citatsvaret, det jag redan hunnit skriva i snabbsvarsrutan är borta. någon mer som råkat ut för detta idag och igår?? är det någon ny fuktion eller ska snabbsvaret försvinna?



nu vet jag inte om det här blir en tråd som passar bättre på dator eller nåt, men jag har skrivit från en annan dator och då har jag INTE det här "problemet" så jag inser att det måste ligga hos min dator och inte i forumet eller mina inställningar där, men VAD tusan kan det vara med min dator (mer än att den är gammal och lite halvknackig) som gör att den plötsligt envisas med att köra Citatfunktionen trots att jag trycker på snabbknappen??

:confused: :eek: :crazy:
 
Sv: snabb svar = citat svar??

Olinda skrev:
nu vet jag inte om det här blir en tråd som passar bättre på dator eller nåt, men jag har skrivit från en annan dator och då har jag INTE det här "problemet" så jag inser att det måste ligga hos min dator och inte i forumet eller mina inställningar där, men VAD tusan kan det vara med min dator (mer än att den är gammal och lite halvknackig) som gör att den plötsligt envisas med att köra Citatfunktionen trots att jag trycker på snabbknappen??

:confused: :eek: :crazy:
Mysko, jag har inte det problemet. När jag klickar på snabbsvar så kommer jag till snabbsvarsrutan. Det som däremot irriterar mig är att om man ska svara på ett pm, och klickar på svara, så kommer det citat med i alla fall............ :mad:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok OBS Att jag ändrade rubriken för att nu har dom be stämt sig att jag har en hjärt muskel inflamation och har hjärt rytm rubbningar 😭 Men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 636
Senast: Sel
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 422
Senast: Madalitso
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 791
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 223
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp