Bukefalos 28 år!

Snack och alltiallotråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Snack och alltiallotråden!

Vilken häst du har!

Har alltid varit förtjust i henne för hon är gudomligt söt men här var hon riktigt snygg!

Paddocken verkar vara en bra investering för er :)

Tack :)

Paddocken är guld! :love: Hon är ju förr bara riden i paddock när vi åkt på träningar. Då har hon ju aldrig haft styrkan att ridas där, utan bara van vid rakt fram i skogen. Hoppas det blir stor skillnad iår och att vi med den kan klara bygga upp styrkan för hörnpasseringar/volter och inför tävling "tölta varv efter varv efter varv". Sånt vi inte klarat förr. :)
 
Sv: Snack och alltiallotråden!

Jag kollar tänder hos Ylva Rubin varje år. Vi ska tillbaka nu i vår på återbesök eftersom Sol hade början till foderinpackningar, så vi ska hålla koll så det går åt rätt håll. Hon som kommer ut nu är tandläkare också så jag ska se om hon kan kika lite i munnen med om hon kan se något. Ingen behandling eller så, utan mer om jag behöver tidigarelägga återbesöket, det är inte förrän i maj.

Klart du kan kolla upp benen, ring någon bra klinik i närheten och förklara. Jag tror att det är en bra investering att man kollar upp dem regelbundet, synd att det inte ingår i försäkringen som det gör med tex. våra tandvårdsförsäkringar. Tror att försäkringsbolagen hade tjänat på det, många skador hade upptäckts i tid och hade inte behövt bli så stora och kostsamma.


Uppdatering kommer såklart :D
 
Sv: Snack och alltiallotråden!

Kan inte låta bli...

Jag har världens sötaste Meyjjjis!
wpid-dsc_1458.jpg

Ehm, hur var det nu? Man skulle inte pussa o gulla med föl? :o
:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 588
Senast: manda
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 095
Senast: bollen__
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 297
Senast: Sasse
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp