Bukefalos 28 år!

"Sockerfritt" godis

MissFideli

Trådstartare
Jag köpte Pändys godis för några veckor sen och blev förtjust. Och väldigt lite socker.
Har ni tips på fler märken som har sockerfritt eller åtminstone pyttelite socker?
Tänker på godis a la påsgodis. Ej lakrits.
 
Säger också Wellibites! Både jordgubb/cola och fläder/hallon smakar som vanligt lösgodis för mig (fast extrasalt saltlakrits är en klass för sig)

Tweek finns också men bara smakat lakrits från dem
 
Wellibites! Så gott att jag hellre äter det än vanligt godis. Dock enbart testat hallon/saltlaktrits och extrasalt saltlakrits pga älskar lakrits men de har flera sorter utöver det, exv jordgubb/cola.

Hmm, undrar om inte min kompis bjöd på dom en gång. Måste kolla!!
 
Håller med om Wellibites men blir själv som en uppblåst gasballong av typ allt sockerfritt godis inklusive dem. (Kanske för att jag inte har självbevarelsedrift nog att äta mindre än en påse när jag väl öppnat en :sorry:.)
 
Tweek har gott godis.
Speciellt sour supreme.
 

Bifogade filer

  • 2CB51C30-284A-4C8F-B5B7-80758B823EBD.jpeg
    2CB51C30-284A-4C8F-B5B7-80758B823EBD.jpeg
    21,9 KB · Visningar: 8

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 113
Senast: Jojo
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 301
Kropp & Själ jag är en tjej på 14 år som äter godis ofta, nästan varje dag vissa veckor. inte flera hekto men kanske några godisbitar eller nån...
Svar
19
· Visningar
1 551
Hemmet Köpte mitt hus av ett alkispar. Mycket av det slitna och förstörda har jag fixat men ett par saker har jag låtit vara eftersom det...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp