Bukefalos 28 år!

Sommarföräldrar 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag fått en massa tider till spec mvc bokade iallafall. Lämnade prover idag, lyssnade på hjärtljud och tog vikten (jisses, hade jag inte ångest innan så hade jag det efter).

Hon vart chockad över hur stor livmoder jag hade och mätte den, trots att det är "för tidigt". Stadiga 25 cm, hon mumlade något om ifall jag var säker på bf datumet och dubbelkollade. I övrigt låg värdena perfekt.

Får tydligen bara föda på Östra pga mitt "tillstånd", trist. Jag föredrar Mölndal alla gånger.

Och så fick jag veta att jag kommer få göra minst 2 Tul, första i vecka 28. Yayy säger jag. Bara fått rul med de andra två ;)

Nästa gång blir det läkare. Jag ska dit varannan vecka. Finns väl roligare saker att göra ;) men men.
 
Jag är tydligen inne i sista trisemestern nu, v28. :eek: Vet inte hur det kan gå så fort. Känner mig typ ogravid.. Haha. Måste ta tag i att beställa vagn..
 
Nu har jag fått en massa tider till spec mvc bokade iallafall. Lämnade prover idag, lyssnade på hjärtljud och tog vikten (jisses, hade jag inte ångest innan så hade jag det efter).

Hon vart chockad över hur stor livmoder jag hade och mätte den, trots att det är "för tidigt". Stadiga 25 cm, hon mumlade något om ifall jag var säker på bf datumet och dubbelkollade. I övrigt låg värdena perfekt.

Får tydligen bara föda på Östra pga mitt "tillstånd", trist. Jag föredrar Mölndal alla gånger.

Och så fick jag veta att jag kommer få göra minst 2 Tul, första i vecka 28. Yayy säger jag. Bara fått rul med de andra två ;)

Nästa gång blir det läkare. Jag ska dit varannan vecka. Finns väl roligare saker att göra ;) men men.

Vad får du TUL pga?
Om du vill berätta.
Men är rätt skönt att få det så man får tjuvkika lite till innan bäbis tittar ut. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
861
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 684
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 478

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp