Bukefalos 28 år!

Sommarpratare 2023

Och jag är också med i klubben ”vi som älskar Ina 😍

Det var lite extra intressant med henne syn på att ”prata om jobb och inte sig själv är urtrist” (som jag ÄLSKAR ❤️ jag jobbar förvisso, men jag är inte mitt yrke utan en person) och så lyssnade jag direkt efter på Charlotte von Essen som byggde stora delar av sitt sommar på just sitt yrke och arbetsliv 😅 Men hennes var heller inte dåligt, det var bara längre från mig själv?

Sussie Eriksson var trevligt och lättlyssnat. Kommer nog inte minnas nåt särskilt av det om ett år men tiden jag lyssnade på den var det mer än värt.

Dagens, Lina Wolff, gillade jag!
Iofs handlade väl det med mer om yrket än henne som person men det var roligt att höra om hur hon jobbar och tänker kring översättningarna!

Jag delar helt dina åsikter om Inas, Charlottes och Sussies sommarprat.

Gillar det informativa med Charlottes. Inas var väldigt mycket ”henne själv”. Sussies trivsamt.

Älskar bredden med alla sommarpratare.
Det var ett prat vi avbröt i bilresan i fredags, PM Nilssons. Helt enkelt för rösten kändes för tradig. Kommer inte lyssna på Bianca Salmings efter att ha läst här i tråden att det låtit som hon läst efter manus. Kan inte med det, tyvärr.
 
Försökte lyssna på Annie Lööf igår, men småbarnsprat intresserar mig verkligen inte så jag stängde av.
 
Jag ska lyssna på Ina idag är planen. Ser mycket fram emot det, för hon verkar vara härlig. Att hon pratar fort gör mig glad, för jag brukar ha problem med det omvända, och då vrida upp lyssningshastigheten i mobilen.

Försöker undvika sportpersonligheter (de är ofta väldigt lika) och för trasiga öden (jag kan inte släppa dem utan ältar dem länge). Med det sagt tyckte jag att Henriks var precis som förväntat. Han verkar vara snäll och inte superspännande.

Gillade det informativa i Anders Cervenka, men är rädd att det inte når den publiken som borde lyssna. Axels sommarprat var fint, men hemskt så klart. Delar av det har jag tänkt på många gånger sen jag lyssnade.

Gillar de prat som inte bara är revansch-inriktade, de har jag hört för ofta. Och män med sina framgångssagor kopplar min hörsel bort. De som är oväntade och tvingar mig att lyssna utan att vara röriga, det är mina bästa. De som inte är polerade utan lite smutsiga och inte bara yta. Som människor är mest.
 
Jag lyssnade på Ina Lundström igår och ville verkligen tycka om det men nej, det var inte min grej. Jag uppskattade förvisso hur okonstlat och äkta det kändes, det verkade verkligen som att hon var 100% sig själv vilket alltid är härligt, men utöver det tyckte jag inte alls om det faktiskt. Svårt att förklara varför, kanske är jag inte musikinstresserad nog för att uppskatta det på rätt sätt?
 

Liknande trådar

Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 878
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 272
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Högtalare
  • Byta nackstöd på bil
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp