Bukefalos 28 år!

Sorg för barnen som råkar illa ut...

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Signe

Hur många är det som jag, som bara känner sån sorg för allt hemskt som händer barn i världen? Varje gång jag läser eller hör om nåt hemskt som händer ett barn, så är det som om en kniv vrider om i mitt hjärta. Jag tappar nästan tron på världen och känner mig så maktlös. jag skulle så gärna vilja hjälpa till på någe vis, har dock inte ekonomin till att skänka pengar som jag skulle vilja...Funderar dock på att bli en framtida fosterfamilj... är det nån här som är det?
 
Sv: Sorg för barnen som råkar illa ut...

Du är inte ensam om att känna så!
Sök på familjehem här på barnforumet så hittar du en hel del...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 781
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 122
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 231
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 543
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp