Bukefalos 28 år!

Sorgligaste filmen?

Zoo

Trådstartare
Behöver gråta ur mig lite...

Vilken är den sorgligaste filmen ni någonsin har sett? Tar med än gärna emot förslag :D
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Har nog sett lite av den förut för länge sen, tyvärr tyckte jag inte om den... Men får ge den en chans ikväll!
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Den Otroliga Vandringen :angel:

När jag var liten grät jag kanske 2ggr, när jag såg om den för nåt år sedan grät jag utan uppehåll från 5min in i filmen :o
:heart

Sedan är det ju ingen film (men det har visst gjorts film av den), men Kite Runner kan vara den jobbigaste bok jag någonsin läst. Jobbig men fantastisk.
 
Sv: Sorgligaste filmen?

My sisters keeper är så fantastiskt sorglig att jag sitter med tårar i ögonen hela filmen.
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Jag gråter fram en mindre sjö till Remember Me och Lejonkungen, men de hade du redan fått förslag på såg jag.
Bridge to Terabithia, Brokeback Mountain, My Girl, Armageddon och Titanic grinar jag ganska duktigt till också.

... Och Hachico och Marley and Me vägrar jag se, för då skulle jag förmodligen grina några veckor i sträck...
 
Sv: Sorgligaste filmen?

P.S I love you får mig att gråta floder, flera gånger om! Kanske ska ta och se den ikväll/natt. Annars Marley and me eller vad den nu heter med Owen Wilson och Jennifer Aniston. Hm, Revolutionary road med, gråta till film är bäst.
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Miniserien Torka aldrig tårar utan handskar gråter jag floder till (det gäller även bokversionerna).

Sedan tror jag inte att det är en given snyftfilm men Lars von Triers Melancholia tyckte jag var fruktansvärt sorglig.
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Tack för alla fantastiska tips! : Bow: Ska kolla upp allihop!

Fortsätt gärna lägga in fler tips :)
 
Sv: Sorgligaste filmen?

The Champ eller Utmaningen som de vald att kalla den på svenska och The Green Mile lockar alltid fram några tårar.
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Jag saknar dig är en sådan film som jag aldrig skulle kunna komma på tanken att se, eftersom boken var så otroligt tung att läsa och jag är fortfarande illa berörd av handlingen sisådär 10 år senare...

TS: Den gröna milen och Boys don't cry är filmer som får mig att gråta riktigt mycket. Sen kommer det en del tårar även når jag ser filmer som Love Actually, P.S I love you och liknande, men de filmerna är inte riktigt lika gripande (tycker jag) på så sätt att de stannar kvar hos en efteråt utan de påverkar mig bara just när jag ser på dem:)
 

Liknande trådar

Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 003
Senast: alazzi
·
Kultur Söker tips på dokumentärer och filmer som handlar om udda saker. * Sekter * Ufon * Platt jord * Utomjordingar som tar över världen *...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: Entourage
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
524
Senast: startpompe
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 464
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp