Bukefalos 28 år!

Sorgligaste filmen?

Sv: Sorgligaste filmen?

*kl

själv plockar jag fram "De dimhöljda bergens gorillor".

Gråter sällan till film -jag har någon slags "off-knapp" när det inte "är på riktigt" men just den filmen gråter jag mig igenom.

//LillaGubben
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Men ni har ju missat den sorgligaste filmen av dem alla

Angels Crest
http://www.imdb.com/title/tt1559040/

Här bör man ha servetter eller nåt redan från början *tips*

Den var HEMSK (och den är verkligen hemsk...) MEN den är så bra spelad att man trots att man grinar hela filmen ändå inte kan låta bli att tycka att den är BRA...

Anledningen till att jag såg den var just "My sisters keeper" (Thomas Dekker) som inte var i närheten av Angels Crest. My sisters keeper är ju ändå "småsöt-sorglig"...

Remember me är ju "bara" sorglig de sista minutrarna (men oj vad man grinade då)
 

Liknande trådar

Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 003
Senast: alazzi
·
Kultur Söker tips på dokumentärer och filmer som handlar om udda saker. * Sekter * Ufon * Platt jord * Utomjordingar som tar över världen *...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: Entourage
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
524
Senast: startpompe
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 464
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp