Bukefalos 28 år!

sova med ögonen öppna

Aliil

Trådstartare
e det någon annans hund som sover med öppnaögon(tredej ögonlocket stängt). min hund sover i stort sett alltid med öppna ögon. ser skit äkligt ut...
 
Sv: sova med ögonen öppna

skönt att det inte bara e min! men min e väligt lätt väcket, bara man petar på henne vaknar hon. fast konstigt nog inte när man petar vid ögonen:confused:
 
Sv: sova med ögonen öppna

Min förra hund gjorde det, ofta så rullade hon upp ögonen så att bara vitorna syntes, såg skitläskigt ut...
 
Sv: sova med ögonen öppna

Hon e två år nu. Får hoppas på att hon slutar med det snart. Man kan ju få mardrömmar för mindre.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! E de någon som har lite erfarenhet av Adaptil? Både halsbanden, tuggtabletterna o doftavgivaren? Funkar något av dom eller kanske...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 221
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 221
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp