Bukefalos 28 år!

Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Alltså... jag är ju geolog men det där var nog lite väl mycket för mig också! :rofl:

Badrumsmattan uppe är exakt den jag har i mitt nya badrum :up: Färgerna i huset var helt ok, lite för mycket vitt för min smak men det var fint med det grå kaklet i köket och den grå fondväggen i sovrummet var också fin. Ett lite opersonligt men fint hus som definitivt går att göra mer personligt med lätthet.
 
Undrar om hela deras liv går i grått, svart och vitt - eller är dom färgblinda...:cautious:

Varför får man ens tillåtelse att göra något så fyrkantigt mellan de mysiga ladugårdarna man skymtade på båda sidor om tomten, det hela blev så extra fyrkantigt och rakt :meh:

Visst är det trist! Jag hade gärna bott i den byn, nära "mitt" stall om jag skaffar häst igen. Men inte i det huset....
 
Först tänkte jag "va häftig" men sen börjar jag kolla och näää till slut blev det mer skumt än häftigt iaf ...

http://www.svenskfast.se/hus/varmland/karlstad/karlstad/granhult/granhultsliden-15/97187

Nä. Det där kändes mest jobbigt. Fast de har samma faiblesse för sten/grus som huset i Umeå :p

Faktiskt, ju mer jag ser de här nya moderna husen med en massa lull-lull ju mer älskar jag mitt gamla, opraktiska schabrak till hus :heart det behöver en massa fix, det mesta som är ytligt (dvs inte funktion) kommer jag nog aldrig att ha råd med men det har karaktär. Och det är mitt hem :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 217
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
974
· Visningar
63 325
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: hamilton1
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 538
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp