Specialtecken!!

Rimfaxe

Trådstartare
Jag vet att det finns ett sätt att skriva upp och nervända frågetecken, tecknet för grader (°) och en massa andra konstiga specialtecken. Det finns en benämning för detta, typ ett system eller vad det kallas. Man använder sig av att trycka ner Alt-knappen och knappar sedan in en sifferkombination, i fallet med t ex grader (°) är det Alt + 0176.

Någon som vet vad jag menar, och kan hjälpa mig med vad detta sätt att skriva specialtecken kallas?
 

Liknande trådar

F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 291
Senast: Fruentimber
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 596
Senast: Klara
·
L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 217
Senast: Pratsch
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 486
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp