spinn off på fördomar: Western

Sv: spinn off på fördomar: Western

Från barnsben hmm :grin: igen som jag kan komma på just nu, kan inte vara så månge om man måste tänke så hårt om vem det kan vara.

Serious:
jaaa, man kan sköj och göra det rolig:rofl:, men för vissa kan det känna allvarlig när dom se western sweden på en nerförbaken.
Az
jo dem finns i Sverige men är få ,, sen finns det suveräna så kallade AQHA amatör ryttare som har plockat fram hästar fr barnsben , dem kan man med lära sig mkt av..men har ryttaren Amatör licens ja då kan dem inte träna andra..sen har vi ett fåtal med AQHA Open licenser ..som har jobbat o slitit sig fram ..avlar , utbildar sina hästar , utbildar andra ryttare, eleverna och deras hästar som ger fina resultat på banan :laugh:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: spinn off på fördomar: Western

Nog e d så att även om man köper en välutbildad häst så går inte den av sig självt heller om man inte kan. Ivarje fall inte utan någon kunnig som kan rätta l till hästen då o då.
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

håller med :) annars går den bra ett tag sen dalar allt..
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

håller med :) annars går den bra ett tag sen dalar allt..

Aha, minns jag var på en tävling och prata med den american domer, han kände en av hästen i reining klass från over there, han sa det var marklig, han hade sett hästen göra bättre innan den gick på export.
hmmm.
Az
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

Ar! Man -maste- skamta om saker.. det blir sa trist annars.. o sa blir man sa bitter. O grinig. ;)
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

Nog e d så att även om man köper en välutbildad häst så går inte den av sig självt heller om man inte kan. Ivarje fall inte utan någon kunnig som kan rätta l till hästen då o då.

Absolut!

Däremot kanske denne ryttare se bättre ut på en quarter än på mitt varmblod exempelvis. Där får han då ta o jobba lite mera om hästen ska gå bra!:p
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

Absolut!

Däremot kanske denne ryttare se bättre ut på en quarter än på mitt varmblod exempelvis. Där får han då ta o jobba lite mera om hästen ska gå bra!:p
bra ex..en bra ryttare ska med sin erfarenhet kunna få ditt varmblod att gå bra med efter en stund :laugh: oops ..vi spårar ur i tråden nu
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

Haha oj ja. Men det var ju lite intressant diskution;) Skulle haft en egen tråd ^^
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

Ar! Man -maste- skamta om saker.. det blir sa trist annars.. o sa blir man sa bitter. O grinig. ;)

Your right, we need a belly rocker :rofl: this winter has been the pit´s for holding up humor, cain´t remember when I saddled up last, more bloody snow to shovle tomorrow :cool:
All I do is hug the horses fight my Tumble Weed Fevor.
Az
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

Your right, we need a belly rocker :rofl: this winter has been the pit´s for holding up humor, cain´t remember when I saddled up last, more bloody snow to shovle tomorrow :cool:
All I do is hug the horses fight my Tumble Weed Fevor.
Az

Gud vad du skriver på engelska! Duktig på språket. Är du där ifrån eller?
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

hehe can't say that i got tumbleweedfever.. but God how i miss the trees! I got a lil clown to keep me laughing, but i'm sick'n tired of the snow too.. BLEH!

hmmhmm.. a bellyrocker... how about this one:

A farmer from waaaay out west married this girl, and within 2 months she gave birth to a son. Everybody in town was laughing at him as he was buying this little boy everything you can imagine. So finally someone told him that: Everybody knows that child isn't yours, don't you Get that?! ..and the farmer answered: If I buy a cow in calf... isn't that calf mine?

:angel:
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

Gud vad du skriver på engelska! Duktig på språket. Är du där ifrån eller?

Vär där, här nu.
B W vär här, och är där nu.
Well, she´s on the other side of the boarder, Canandi Boarded branding doggies with her cowboy.
I grew up chasing mountain goats south of the boarder innon jag kom hit.
Az
 
Sv: spinn off på fördomar: Western

Aaah men är du född där eller?
Åh jag är sämst på engelska, man skulle ta o fara utomlands ett tag o lära sig ett o annat:d
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp