Spinoff från "dejttråden", Skaffa partner från exempelvis Thailand, är man ett äckel då?

Jag tycker att det var en relevant koppling från början ja. Och jag diskuterar det ts vill diskutera - Om ALLA män som skaffar sig en thailändsk fru är avskum. Återigen jag ser problemet jag är kluven och jag tycker inte att man är ett avskum automatiskt för det.
Du kanske ska svara på aktuellt inlägg och inläggen det relaterar till som du citerar och inte ursprungsinlägget. Det blir lätt förvirrande när folk inte citerar de inlägg de avser.
 
Jag tycker att det var en relevant koppling från början ja. Och jag diskuterar det ts vill diskutera - Om ALLA män som skaffar sig en thailändsk fru är avskum. Återigen jag ser problemet jag är kluven och jag tycker inte att man är ett avskum automatiskt för det.
Det är ingen som sagt att alla män är avskum så det kan du lägga ner en gång för alla.
 
Du kanske ska svara på aktuellt inlägg du citerar och inte ursprungsinlägget. Det blir lätt förvirrande när folk inte citerar de inlägg de avser.
Ursäkta? Jag svarade på den som hoppar på mig för att jag har en åsikt som inte går stick i stäv med åsiktspolisen här inne. Det har jag gjort hela tiden. Men jag kommer ALDRIG låta er stå oemotsagda för ni anser att mina kopplingar inte hör hemma i tråden eller jag gör halmdockor osv, tycker ni det får NI vara vuxna och inte diskutera emot. För svarar ni - dåsvarar jag.
 
Läs då början på tråden en gång till för jo. Det är det.
Du kan inte se att andra inte har identisk åsikt med trådstarten? Det förklarar onekligen att jag hade svårt för att se varför du svarade som du gjorde på mina inlägg. De var riktade till trådstartaren och inte mig.
 
Jag har läst hela tråden och vet att det inte är det, så var snäll och ta fram exempel istället för att bara påstå saker som sällan stämmer när du debatterar i egna sidodiskussioner.
Jag kommer inte göra det, men jo många inlägg är otroligt dömande mot alla som skaffar en kvinna från till exempel Thailand. Även mot den vännen jag har, han ska ta tag i sina problem istället för art utnyttja en fattig kvinna från Thailand.
 
Du kan inte se att andra inte har identisk åsikt med trådstarten? Det förklarar onekligen att jag hade svårt för att se varför du svarade som du gjorde på mina inlägg. De var riktade till trådstartaren och inte mig.
Man får ha vilken åsikt som helst. Och jag håller inte med dig bland annat i det här fallet.
 
Jag tycker att det var en relevant koppling från början ja. Och jag diskuterar det ts vill diskutera - Om ALLA män som skaffar sig en thailändsk fru är avskum. Återigen jag ser problemet jag är kluven och jag tycker inte att man är ett avskum automatiskt för det.
Men du diskuterar det du vill diskutera trots de du svarar pratar om nåt annat. Du missförstår med vilje.
 
Jag kommer inte göra det, men jo många inlägg är otroligt dömande mot alla som skaffar en kvinna från till exempel Thailand. Även mot den vännen jag har, han ska ta tag i sina problem istället för art utnyttja en fattig kvinna från Thailand.
Då tycker jag att du ska ta och läsa tråden en gång till och försöka fatta vad den egentligen handlar om, det är ingen som dömer alla förutom du själv!
 
Nej, uppenbarligen har du inte fattat någonting alls eftersom du håller på och tjatar om saker som inte ens hör till trådens ämne.
Som sagt. Jag tycker det har koppling. Du med flera har inte tolkningsföreträde till en diskussion för att ni anser att era åsikter och värderingar är de enda rätta.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 204
Senast: vallhund
·
Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 383
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Västgötska Brukskarlsklubben :devil: :devil: :devil: :devil: Till dig som tänkt skaffa karl...
Svar
7
· Visningar
1 722
Senast: oseriös
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 182

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp