Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
TS tycks ju ändå ha djupare problem än att "bara bli sjukskriven för säkerhetsskull" i så fall, och det är ju specifikt och främst TS fall som jag diskuterar i alla fall. TS har ju själv uttryckligen skrivit om problem hon har, och svårigheten att få hjälp. Alltså tycks ett problem finnas, och det är det problemet som jag grundar min åsikt i.

Men du har rätt att tycka som du tycker.

Problem som uppstod när antibiotikan slog ut de antidepressiva, ja. Dessa problem har jag inte annars, varken med eller utan antidepressiva, det är det plötsliga uppbrottet med medicinen som orsakar problem :)

Till övriga som tycker att jag bör byta jobb, kan ni inte komma med någon faktiskt orsak till det? Korsreaktioner på mediciner och reaktioner pga det köper jag inte som orsak.
Inte heller att jag går på antidepressiva, för det har jag MÅNGA kollegor som gör.

@waldorff Du är lite rolig faktiskt, tror du inte att min chef vet om att jag är deprimerad?
Varför skulle jag inte få berätta för precis vem jag vill om vad jag var med om som liten?
Hur skulle det på något sätt kunna vara en grund för uppsägning?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Har en blandras (jakthund) på 2,5 år som alltid har varit superlätt att ha och göra med kring människor. Han har aldrig haft någon...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 181
Senast: Ramona
·
Småbarn Hej Jag behöver råd, stöd hjälp snarast. Min dotter på drygt 3 år har vid 3 tillfällen på förskolan tillsammans med en annan flicka...
Svar
8
· Visningar
3 660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp