Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Lotus: Hon var hemma i hagen och tog det lugnt :D

Migo: Jag kommer kanske förbi och tjingelingar :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag livar upp den här halvdöda tråden lite!


Någon som är sugen på en fika och lite tornerspelsprat? Jag har fått en tjej från stallet att fatta lite intresse, och hon vill veta lite mer om vad det här är och så. Sedan vill hästägaren också vara med för att få veta lite mer!
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

hojta till om ni vill ha en en gammal tornerspelsrävs deltagande. Har ju sysslat med detta i några år nu så jag kan kanske vara till en viss hjälp eller så...
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ska vi bestämma ett datum Nevin?
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Absolut! I mitten på januari, hemma hos mig? Jag är en jävel på att baka, och kaffe finns alltid hemma!
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Absolut! I mitten på januari, hemma hos mig? Jag är en jävel på att baka, och kaffe finns alltid hemma!

jag hänger på Saels saft! Sen får ni min vilda bebis på köpet ;) Om det handlar om helgfika är mitten av januari svårt pga födelsedag för min del :)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Slutet på månaden då? Här dök det upp saker i mitten med....
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Sätt ett datum och en tid så får vi se :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag är hemskt ledsen, men jag har bestämt mig för att ta det lugnt med hästeri överhuvudtaget nu ett tag. Det har varit en riktig skithöst med en hel massa jobbiga beslut, och när det äntligen verkar som om det går åt rätt håll så händer det saker igen. Så det blir ingen träff hos mig, hoppas ni inte blir för lednsa på mig ;)
 

Liknande trådar

Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 579
Senast: MissFideli
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 398
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 449
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp