Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Du får inte rida på deras hästar då?

vet ej tror ej det jag tror det inte vill,det är ju deras hästar men skulle bli över lycklig men bäst man liggar kall och inte klaga att man alldrig får :idea:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

vet ej tror ej det jag tror det inte vill,det är ju deras hästar men skulle bli över lycklig men bäst man liggar kall och inte klaga att man alldrig får :idea:

Att fråga skadar aldrig, det var så jag fick tag på hästen jag rider :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag känner mig iofs lite medskyldig till ditt hittande av häst:angel:

BTW. är ena ärmen snart klar nu, innan veckan är slut ska hela brynjan va klar! Börjar få magsår över Skokloster nu... fick reda på att jag har en del prep. att göra som tack för att jag ska sova husvagn:p

/Migo
Konditionstränar både sig och hästarna. Jogging, situps och stenhård diet.... *sucka*
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag känner mig iofs lite medskyldig till ditt hittande av häst:angel:

BTW. är ena ärmen snart klar nu, innan veckan är slut ska hela brynjan va klar! Börjar få magsår över Skokloster nu... fick reda på att jag har en del prep. att göra som tack för att jag ska sova husvagn:p

/Migo
Konditionstränar både sig och hästarna. Jogging, situps och stenhård diet.... *sucka*

Ja utan dig Migo så hade jag inte ridit alls :D

Själv sitter jag och pillar med axel-stycket till M:s brynja och väntar på mina beställda 50 000 ringar...

Om du behöver hjälp nästa vecka med någonting så är det bara att säga till har semester då...
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Att fråga skadar aldrig, det var så jag fick tag på hästen jag rider :D

men då precis när hon har kommit in så måste vi ju byta täcke etc
så det går nog ej sen när jag kommer inn måste vi byta täcke etc kommer bli för stressigt:eek:så låter nog bli:smirk:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Du får säga till på träningen att du är intresserad av att rida men saknar häst, det kanske finns nån som är villig att hyra ut...
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Du får säga till på träningen att du är intresserad av att rida men saknar häst, det kanske finns nån som är villig att hyra ut...

vadå ska jag ställa mig i mitten av alla hästar eller jag är ju bara publik det är många som är publik som vill bli,hur ska dem bli intresserade och fråga mig på har du några råd:bow::bow::bump::D:):o
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Nej du ska inte försöka bli nedriden av ett gäng galna riddare :P

Men säg till innan eller efter träningen till dom ansvariga så kan dom fråga om det är någon som har en häst tillgänglig.
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Nej du ska inte försöka bli nedriden av ett gäng galna riddare :P

Men säg till innan eller efter träningen till dom ansvariga så kan dom fråga om det är någon som har en häst tillgänglig.

kan du göra det till mig för blyg:onär är nästa träning igen lite dåligt minne
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Kom fram och prata med med så fixar vi det...

Nästa träning är imorgon!
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Kom fram och prata med med så fixar vi det...

Nästa träning är imorgon!

ok tack min dröm kanshe blir sann jag får kanshe rida riddar spel kan knappt berga mig tills imorgon. nej gud inte sitta här hela dan nu ska jag ut och gö ett glädje hopp
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

ok tack min dröm kanshe blir sann jag får kanshe rida riddar spel kan knappt berga mig tills imorgon. nej gud inte sitta här hela dan nu ska jag ut och gö ett glädje hopp

måste jag vara där lite tidigare eller:):smirk::bow:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Du gör som du vill!
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Kom fram och prata med med så fixar vi det...

Nästa träning är imorgon!

ok jag är där en kvartföre.när ska vi prata med dem som är ansvariga före eller efter
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Vi försöker ta det före
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Nej jag tror inte det blir aktuellt att rida idag.
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Nej jag tror inte det blir aktuellt att rida idag.

okej dumt av mig det är ju ingen som vet att jag ska fråga:p
men om jag får behöver jag fixa brynja o svärd tecke,mm.
väldigt upp hetsad har ju velat rida riddar spel sen jag var 6 år
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Börja med häst så fortsätter vi därifrån okaj?
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Hello! Är det träning på söndag? :D
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
329
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
657
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 399
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 579
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp