Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Oki :) Fortfarande möjlighet att prova på gratis? :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Så bra då ska jag se om jag kan få någon med mig på söndag så kan jag nog dyka upp :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Japp! Jag och M ska dit.
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jaha, min bil bråkar igen :(

Jag börjar tro att jag är utsatt för sabotage :mad:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ja nu får du visa upp dina kunskaper från förra veckan Sael och glänsa lite... Vi håller som bäst på att fixa DVD:n så den dyker nog upp om ett par veckor. Vi tittade lite på den igår, bland annat såg vi dig på en lite hetsig Lizzi som var lite lätt i fram...
Tack för förra veckan förresten, ni var jätteduktiga allihop!
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Tänkte skrämma livet ur arboga-borna med mitt hemska stridsrop "SKA VI INTE KEKA EN REKA SNART?!" Självklart med Bålsta-dialekt :P
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ja gör det du Seljevel...:)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ha ha Sael, vi är inte så lättskrämda!! Men försöka duger ju.....
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Vet fortfarande inte vem du är Lancelot :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

När jag går tillbaka i tråden så vet jag vem du är :D Tror jag i alla fall :angel:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Hello :)

När har ni uppvisningen (medeltida marknad?) i Arboga så man kan åka o titta på er? :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Spelen körs 10-11 augusti
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Tack :)

Olyckligt datum Nerikes distansryttarklubb har valt för långritt i arboga då, de har bestämt långritt plus grillning kvällen den 10 augusti. Undrar om de har tänkt på att det är tornerspel där då... :crazy: (Eller de kanske inte är intresserade :p)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Vilka kommer att vara med i tornerspelet i Arboga?
//Kopia, som varit på en massa medeltidsmarknader i sommar, men inte haft tid att se ett enda tornerspel :mad:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jo jag vet att det blir klurigt :D Men jag tänkte om det finns folk med hästar som vill börja, så kan dom göra det medan vi utan hästar hjälper till på marken med utrustning och dylikt.

Fotfolk behövs alltid :D

sael var du med på eld showen i fredas med eld som ni slogs med du brände du dig jag har alltid tänkt på vem sael är fasst jag har alltid trott det var du.du hade gröna kläder med brynja.
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jo det var jag :D

oki du vet tjejen som du skulle ta ringarna från. jag va med henne när hon skulle va med som kron riddaren.förr hade du ju häst var är den:D:):confused::idea:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

*kl*
Nu godvänner försvinner jag till Skoklosterspelen med två av mina pållar!
En veckas hårda övningar med kanoner, rök och galna lajvare... Dyker ni upp och hälsar på?
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
339
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
657
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 399
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 579
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp