Bukefalos 28 år!

Steeplechase...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Steeplechase...

Okej, det är ju vad du tycker. Jag har hört en mängd andra svar i den frågan. Men det är ju inte du som behöver tävla henne så, vill du inte ha skadade fullblod så är det väl upp till dig!
 
Sv: Steeplechase...

är lite intresserad av det här "badminton". någon som vet nån bra sida att kunna se bilder på och filmer läsa eller nåt...

De har en egen sida:

http://www.badminton-horse.co.uk/

klimke99.jpg



powell25.jpg


griffiths05.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Steeplechase...

Okej, det är ju vad du tycker. Jag har hört en mängd andra svar i den frågan. Men det är ju inte du som behöver tävla henne så, vill du inte ha skadade fullblod så är det väl upp till dig!

Jag skriver endast vad jag av erfarenhet vet och vad som rek vilken typ av hästar man skall satsa på enligt fälttävlans förbundskapten och ledning.

Men är hästen väldigt fin och har stor kapacitet så kan man alltid chansa ;)
 
Sv: Steeplechase...

Ok, så här gör vi: om någon får för sig att starta i Gn eller något liknande så kan vi ta upp den här tråden igen. Jag utgår från att som velat har haft chansen att få komma till tals. Sedan ett par 30 inlägg trampar tråden bara vatten. Tycker någon annorlunda kan ni skicka ett PM.

/tifo
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 820
Senast: Mia_R
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 163
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
831
Senast: cassiopeja
·
Ridning Har det aldrig slagit er vilken ovanlig sport vi faktiskt pysslar med? Med ovanlig menar jag då något som inte liknar någon annan...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 465
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp