Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte om jag stör mig eller mest sitter och skakar på huvudet åt människorna. Det dök ett inlägg på min FB där en kvinna berättade att henne pojkvän blivit vegan och eftersom hon lagar all mat åt honom så ber hon om tips på recept. Sen lägger hon till att det finns en del han inte tycker om (se bild). Hmm... varken tofu eller något köttsubstitut alls? Blir inte det ganska enformig mat? Typ bönor, bönor och bönor? Och sen dessutom ska han inte laga nån mat själv alls?

Sen stör jag mig på att FB tyckte att detta inlägg från en vegangrupp skulle läggas på min FB sida. Jag är inte vegan, inte ens vegetarian och har inga planer på att bli det heller.

1711542848027.png
 
Hade tänkt gå och träna idag men känner mig lite matt. Har ätit dåligt. Så blir ingen träning. :down: Kanske orkar gå en promenad till mataffären i stället.
 
Jag vet inte om jag stör mig eller mest sitter och skakar på huvudet åt människorna. Det dök ett inlägg på min FB där en kvinna berättade att henne pojkvän blivit vegan och eftersom hon lagar all mat åt honom så ber hon om tips på recept. Sen lägger hon till att det finns en del han inte tycker om (se bild). Hmm... varken tofu eller något köttsubstitut alls? Blir inte det ganska enformig mat? Typ bönor, bönor och bönor? Och sen dessutom ska han inte laga nån mat själv alls?

Sen stör jag mig på att FB tyckte att detta inlägg från en vegangrupp skulle läggas på min FB sida. Jag är inte vegan, inte ens vegetarian och har inga planer på att bli det heller.

Visa bifogad fil 141990
Jag fick också upp det där inlägget, av någon anledning. Det var någon kommentar om att det var ett troll som skrivit det. Delvis pga inlägget, men också pga profilen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 936
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 467
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 302
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 947
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Inredningstråden, del 2
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp