Störiga saker vi stör oss på - del 9

Och för mig är det tvärtom, cetirizin ger minst biverkningar. Clarityn blev jag ordentligt dålig av plus att det hade dålig effekt. Jag tror inte man kan säga att någon antihistamin är bättre än någon annan, det verkar vara väldigt individuellt.
Ger mindre trötthet alltså. Rent generellt jämfört med cetirizin. Vilken som är bättre har jag inte sagt något alls om.
 
Stör mig på att ett form av utestädföretag (de plockar upp skräp, fixar soptunnor, målar ibland om bänkar osv) som har mage att hålla sig runt mitt jobb heter IT-underhåll. Vad då IT-underhåll???O_o Ni gör ju inget IT relaterat! Ni kan inte heta så! Byt namn! :arghh::mad::D
 
Man behöver ju inte vrida om kniven när någon får ett anfall av självinsikt. That's me :)
Alltså jag har tagit den på morgonen för att jag är rädd att glömma annars. Men om den verkligen kan vara skälet till att jag är så trött så är det ju värt att testa att ta på kvällen.
 
Alltså jag har tagit den på morgonen för att jag är rädd att glömma annars. Men om den verkligen kan vara skälet till att jag är så trött så är det ju värt att testa att ta på kvällen.
Jag hade nog också gjort det när jag började ta allergitabletter för många år sedan, men det var nog här på buke som jag fick det där tipset. Funkar jättebra.
 
Stör mig på att jag får migränkänningar av dessa soliga varma dagar. :down:
Den här sabla värmen är vidrig. Ingen migrän än så länge men lite småont i huvudet och illamående. Dessutom så svullnar jag så fort jag kliver ut ur skuggan :yuck: Jag tål varken sol eller sån här värme. Får nästan bryt när folk talar om hur härligt det är och hur mycket dom ska ligga och pressa :arghh:
 
Asså va fan... här ser jag fram emot en ordentlig bratwurst och så, tja. 🧐

Lurad av mathems tjusiga feta bild.
 

Bifogade filer

  • 4543F881-9A43-4DE9-B577-3D53B722397A.jpeg
    4543F881-9A43-4DE9-B577-3D53B722397A.jpeg
    147,3 KB · Visningar: 86

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 046
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 384
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 372
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp