Bukefalos 28 år!

Stora travare

Sv: Stora travare

Nafayette skrev:
Om du inte visste det så kan jag upplysa att VArenne är en italienare..
Italienare har traditioner..
Cementsäckar och liknande... Så du vet...:eek:
Om vi ska prata fula hästar så...viking kronos t.ex... :devil:

AM
:rofl: Inte vara så ilsken :p
 
Sv: Stora travare

Humelibumlan skrev:
Satt just o leta efter nån "annons" men hittade ingen...
Men jag såg han Live på solvalla (stallbacken) och då såg han inte särskillt stor ut.. Var en ganska liten, ful och oanselig häst :angel:

Humlan... var du nykter? :angel: :D Han är medelstor, skulle gissa på ca 160 och fin men har ingen exeptionell utstrålning. Det är inne i huvudet hans storhet sitter.:idea:
 
Sv: Stora travare

Space Probe
Mille Iron
Poetic Image

Miljonärer, Space Probe verkar som avelshingst tror jag. Finland kanske..

Charles de Gaulle 1,70 (enligt hemsidan)
 
Sv: Stora travare

Hej!!
Jag de Balluet (ursäkta stavningen) frankrikes bästa travare är över 170 cm och förra året var han överlägsen i frankrike vann allt.
Så jag tror att tränar man rätt så går det. Har själv en ettåring som nog kommer att sluta runt 165-170 cm.:banana:
 
Sv: Stora travare

solros skrev:
Humlan... var du nykter? :angel: :D Han är medelstor, skulle gissa på ca 160 och fin men har ingen exeptionell utstrålning. Det är inne i huvudet hans storhet sitter.:idea:
Nykter? Förmodligen inte... :angel:

Om man säger så här. han såg ut som en häst i mängden och det var inget direkt särskillt med han.... förrens han kom ut på banan :love:
 
Sv: Stora travare

*knappen*
Kollat på en åring efter Egon Lavec idag och han blir STOR, tippar på 170+ och jag är kär :love:
Måste ju ha en hingst till Humlan ;)
 
Sv: Stora travare

*knapplån*

Emile (ser felstavat ut?) Stig H. Var väl stor som ett större hus om jag inte minns fel.
 
Sv: Stora travare

Knapplån
Tack alla för bra peppning. Jag är nu övertygad om att pållen ifråga kommer att leva upp till sin härstamning, och göra oss rika som troll.:D
 
Sv: Stora travare

via skrev:
Knapplån
Tack alla för bra peppning. Jag är nu övertygad om att pållen ifråga kommer att leva upp till sin härstamning, och göra oss rika som troll.:D

Ja, det tror jag med!! :p
Vet inte varför, men jag har alltid föredragit stora hästar.
Det är snarare lite så att jag har reservationer mot små hästar. Men det finns ju även bra hästar som är små..
 

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
415
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag har noterat att gamla gårdar ofta ligger rätt tätt. Åtminstone där jag håller till. Husen ser ut att vara 1800-tal i grunden, men...
Svar
6
· Visningar
437
Senast: MissFideli
·
Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
419
Senast: Nevermind
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp