Bukefalos 28 år!

Stora travare

Sv: Stora travare

Pimms Us One ligger på omkring 170 cm.
Han var gigantisk när man stod bredvid honom :eek:
Men sen beror det väl på hur man deifnerar framgångsrik, han har 346 400:- på kontot!

pimmsusone.jpg
 
Sv: Stora travare

gladys skrev:
Ima Boy, han var ungefär 1.73 och han var inte överdrivet skör.

Oh, läste inte tråden så noga. :p :o
Men Ima Boy tål att nämnas igen. :) Han är bra. :)

Frost Kickboxer var väl runt 170cm också tror jag. :)
 
Sv: Stora travare

Det fanns en fransk häst som hette Tidalium Pelo som vann Elitloppet ngn gång i början av 70-talet och den var riktigt snuskigt stor. Hua! :crazy:
 
Sv: Stora travare

Pimms Us One ligger på omkring 170 cm.
Han var gigantisk när man stod bredvid honom :eek:
Men sen beror det väl på hur man deifnerar framgångsrik, han har 346 400:- på kontot!

Pimms Classic var inte så liten han heller..
 
Sv: Stora travare

Pimms Goldmine var GIGANTISK han också, han var större än Us One, men jag har ingen bild som "bevisar" detta... :p

Goldmine:
pimms_goldmine.jpg
 
Sv: Stora travare

*knapplån*

Var inte den franske elitloppsvinnaren Jorky gigantisk till storleken?
Kommer iaf ihåg att han var riktigt farlig.
När han vände upp för segerdefilering dök det upp två stora killar med kättingar som de kopplade honom med....:crazy:
 
Sv: Stora travare

solros skrev:
Nej, inte mobbar jag...:crazy: jag tycker ju du är rolig! :D
Inte rolig, lite otur när jag tänker ibland :angel:

Lägger med en bild på en stor FIN travare ;)
{11468E33-7F6C-4D9E-B997-F1E1FF567240}.jpg

det kan ju finnas någon som inte sett denna bilden förut :o :angel:
 
Sv: Stora travare

Har haft en passhäst en gång....Shikav, e. Shibur...Han är nog inte så framgångsrik,precis :o Men jösses, han är ju STOR som ett berg:eek: Kanske....1,80 nånting. Han sprang som en hund, minns man nu :D Han blev visst opererad för....Patellaupphakning,tror jag. Gick hyfsat på travet. Men! Innan det var han VETTSKRÄMD precis allt.....En gång när det kom en traktor, jadå sprang han rakt över en snövall me tränaren i speedcarten....:rofl:
Men som tur var, så blev inte tränaren ett dugg rädd...Han är lugn som en filbunke ;)
 
Sv: Stora travare

:banana: Vi har ett "hus" till kallblod. Han var lite sen till start. Över 4 år. Problem med växt värk osv. Nu funkar han perfekt. Har aldrig varit sjuk lr halt! Sprungit in nästan 100 000kr. Kämpa på! Det går säker bra om du tar det lugnt med hästen.
 

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
415
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag har noterat att gamla gårdar ofta ligger rätt tätt. Åtminstone där jag håller till. Husen ser ut att vara 1800-tal i grunden, men...
Svar
6
· Visningar
437
Senast: MissFideli
·
Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
419
Senast: Nevermind
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp