storlekar på sele

L

Linnzan

finns det någon siffra som talar om vilken storlek det är på selen???
Jag har en sele som min ponny vuxit ur och vet inte vad det är för storlek på den.
Men när jag tittade på den i dag hittade jag en nolla inprentat i lädret.
 
Sv: storlekar på sele

på mina står det shettis m.shettis och m m shettis... annars mäter du sele och om du ska sälja den så lägger du ut måtten på den. Alt. ringer till en firma som har selar som kan jämföra måtten och på så vis kanske du kommer på vad det är för storlek på selen...
 
Sv: storlekar på sele

ja visst !!! så kan man ju göra :laugh: tänkte om någon kanske visste nått om siffran bara :laugh:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
557
Kropp & Själ Jag har väldigt små/smala/trånga hörselgångar och har svårt att hitta in ear-lurar som håller sig kvar i öronen. Jag byter alltid till...
Svar
10
· Visningar
539
Senast: Murray
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 530
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Hej!😊 Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Svar
14
· Visningar
979
Senast: VincentM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp