Bukefalos 28 år!

strålrötta

4

4everlove

min häst har strålrötta och jag använder blåstens salva... de e supper bra!!! det e inte så dyrt heller 50 kr ca och räker väldigt länge. det är bättre än det "rengör strålen" den flaskan ligger på omkring 120 kr. det e dubbelt så dyrt än blåstens salavan puss & kram :bump: :banana:
 
Om det är trush buster som du tycker är dyrt, så är det otroligt dryg. Min flaska köpte jag 1999, och behandlat åtskilliga fler hästar än enbart mina. Ändå har jag ännu inte lyckats göra mig av med mer än max 25%, så den lär väl räcka mer än mina hästars livstid och lite till. :D
 
Om blåstenssalva är vad jag tror ,kopparsulfat,så får du ett kilo för 50 kr, som räcker i två hundra år.
;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag är gammal användare här men har visst raderat mitt hotmailkonto som användaren var registrerad på (säger något om hur länge...
Svar
8
· Visningar
2 785
Senast: Marita73
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 409
Senast: moonstruck
·
L
Körning Jag är så ledsen...:cry: Var för kan det inte finnas billigare alternativ till oss som vill köra med större/grövre hästar? Bara för...
Svar
7
· Visningar
3 102
Senast: LindaK
·
Hästmänniskan Detta är ännu en i raden av alla medryttarrelaterade trådar, jag vet, men jag tycker inte att min fråga passade i någon av de andra...
Svar
11
· Visningar
1 226
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp