Bukefalos 28 år!

"Stum" mage.

Sv: "Stum" mage.

Undrar om du skulle tycka att Isola är lika charmerande efter att ha lyssnat på hennes surr i några dygn... :angel: :D
 
Sv: "Stum" mage.

Jasså, hon är en pratis? Mina pratar också, fast i lagom mängd. Abbie var världens sötaste röst, Yoga låter som en karl :cool:
 
Sv: "Stum" mage.

Mina har olika. :D Tre av den har degiga magar och de andra två har lite stumma bollmagar. :) Den feta är en av dem med hård mage. :angel: Hon ska bantas. :bow:
 
Sv: "Stum" mage.

Har klämt på Esmes mage nu, och den känns inte jättehård, men ändå inte jättemjuk, så typ lagom. Fast hennes mage består ju iofs av 99% fett :angel:
 
Sv: "Stum" mage.

Det här är ett exempel, filmat i min förra lägenhet;

http://s91.photobucket.com/albums/k311/solgumma/Isola/?action=view&current=MOV000071.flv

Hon brukar dock låta betydligt mer. :D

Undrar vad hon säger egentligen:

"Ta upp mig, klia mig, klappa mig, smek min päls, krama mig, pussa mig, se mig, hör mig, o lämna mig AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAldrig igen!!!!!"

:rofl:

Min Tipex sitter just nu o letar efter den förtvivlade katten i högtalaren :angel:
 
Sv: "Stum" mage.

Jag ser framför mig hur alla buke kattägare klämmer på närmsta katt och funderar "Hmm... Mjuk? Degig? Uppblåst? Tvättbräda kanske?". :D

Kastrerade Tipex har en mjuk o gosig mage. Kastrerade o smala Pumba har en sladdrig mage. Kastrerade o tjocka Casper :o har en väldigt stum mage, låter som en bongotrumma :rofl:
 
Sv: "Stum" mage.

Vi är nog rätt många höns här;)

Häromdagen trodde jag förskräckt att min ena katt kliat av sig päls på magen ett konstigt runt märke, men så tog jag på mig glasögonen och hittade en liten spene mitt i märket:rofl:

Man kanske ska starta en ny klubb??

VVH
Våga Vara Hönsmamma :angel::D

Jag är PRECIS likadan.
Satt o gosade med Casper när han var yngre o får nästan panik då han har en hårlös fläck mitt på magen, ingen tutte alltså......... tills jag förstod att det var hans navel :o:cool:

O Tipex får allt stå ut med sin mattes grundliga undersökningar och gos de gånger hon rännt rakt in i en dörrpost eller hoppat upp o skallat bordsskivan i den vilda leken med kattmyntamössen :angel:
 
Sv: "Stum" mage.

Det var nog en ganska korrekt översättning. :D

Måste filma när hon är igång ordentligt, för det där är en väldigt tyst version av den välkomstserenad man brukar få. För att inte tala om allt annat tjatter man får höra dag ut och dag in... :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 266
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 773
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 402
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
1 990
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Presentation och frågor 💖🦄
  • Föl 2020
  • Insektsspray

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp